Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en shop med kvalitetslegetøj for de bevidste børn og forældre: www.toymaster.dk

I min shop sælger jeg bl.a.:

- MagFormers - det unike magnetbyggesæt UDEN løse magneter, som børnene kan sluge.

- Eventyrfigurer - fra Disney, DR´s børneTV og mange flere.

- PLUS PLUS klodser - de populære plast klodser, der kan bygges både 2-D og 3-D.

- Larsen-puslespil - Danmarks største udbud af flotte puslespil til børn fra 1-8 år.

Klik ind på www.toymaster.dk og se om du har et godt råd til mig, hvordan jeg kan søgeoptimere min web-shop.

Mvh

Peter

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:56

Hej Peter,

Hvis jeg var dig ville jeg inden jeg begyndte at søgemaskineoptimere. Ville jeg nok først kikke på konvertingsoptimering. Det første der falde mig i øjnende er at designet, er frygteligt grimt. Beklager men det ligner altså noget fra 1980. Du kan nok få så mange besøgende fra søgemaskinerne men det vigtigste er jo at få dem til at købe noget. Håber ikke du synes jeg er for hård. Det er blot for at hjælpe dig :-)

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 20:59

Tak for dit svar - heller en direkte og ærlig mening end en vattet holdning !!

Men hvad er det, du synes er så grimt ved min hjemmeside ??

Mvh

Peter

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:59

Hej Peter

Spændende side du har dig. Du får dem uden omsvøb :-)

• Din side loader meget langsomt
  • Du har mange billeder og meget lidt tekst
  • Du har ikke noget sitemap (kunne ikke se det)
  • Navngiv "frontpage.html" som noget mere sigende for din shop

Et par andre kommentarer, som jeg håber, du kan bruge

• Hvis jeg var dig ville jeg bruge lidt penge på at lade en designer se på siden. Som den er nu, udstråler den ikke troværdighed og det kan koste dig penge i kassen
  • Gå uden om "røde" tekster - det forbinder brugerne ofte som "faresignaler" - og det tror jeg ikke, er meningen for dig
  • Lav nogen gode overskuelige kategorier

Derudover kan du gratis hente SEO LEX ned skrevet af Thomas Rosenstand - der finder du også nogen gode råd.

God søndag.

Toke Kruse

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:01

Link building har du i hvert fald lært... Med en post lavede du lige 9 links til hjemmesiden..

Ud over det kunne du starte med at give hver af dine undersider en unik side title. Du har lidt for mange meta key words..

Og ja designet kunne godt bruge en lille makeover :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:03

Alexander R. B:
Og ja designet kunne godt bruge en lille makeover :)

Nu må du ikke overdrive (ironi kan forekomme)

/allan

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:07

GameDesigner:

Tak for dit svar - heller en direkte og ærlig mening end en vattet holdning !!

Men hvad er det, du synes er så grimt ved min hjemmeside ??

Mvh

Peter

Det hele lige fra logo, menuen, produktoversigterne og footeren. Der er så mange forskellige farver med en meget høj kontrast. Det ser frygteligt ud. Der bliver også brugt mange forskellige font typer. Det er bedst at holde sig til cirka 2 font typer. Produktoversigten ser ikke godt ud med alle de sorte kanter, samt grimme køb knapper og info knapper. Så den gule baggrund på undesider, som vilkår. 

Du skal have et fuldstændig nyt design. Der er simpelthen intet du kan genbruge. Kun selve layoutet.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 22:48

Tak for alle jeres indlæg - jeg har fået lidt at tænke over og noget at arbejde med !!

Derfor: tak for responsen

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:11

Uden at komme ind på det tekniske, synes jeg at shoppen ser meget hjemmelavet ud. Det var ikke et sted jeg turde købe noget lige ved første øjekast. Nok mest af frygt for at personen bag, ikke kørte shoppen professionelt, og at det derfor var tvivlsomt om varerne kom, om der var god service osv. Er det en nystartet shop, eller sælger den faktisk noget?

Håber du tager det som konstruktiv kritik.

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 04:52

Shoppen er "hjemmelavet", da jeg ikke har hyret et bureau til at designe sitet, hvilket du også har bemærket.

Shoppen har kørt i 8-9 mdr. og da det er legetøj, jeg sælger, er højsæsonen selvfølgelig nov-dec. Men jeg synes, der er et rimeligt salg på nuværende tidspunkt, men jeg vil selvfølgelig gerne have et bedre salg - derfor bl.a. mit indlæg her i amino.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)