Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost din økonomi ved hjemmearbejde?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mrdsmr:
Jeg må desværre afvise alle links, på nær dba. Jeg alle de andre meget overfladisk, og der er ikke mange skillinger at hente :) 

Det var egentligt min pointe.. har du ingen viden, så er der ikke meget hente på nettet... Det kan næsten bedre betale sig at finde et extrajob et sted , eller tager noget overarbejde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:39

Ja, det bliver det nok også! 

Tak for din tid.

De bedste hilsner

Mads 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:50

Henrik Nielsen:

Mrdsmr:
Jeg må desværre afvise alle links, på nær dba. Jeg alle de andre meget overfladisk, og der er ikke mange skillinger at hente :) 

Det var egentligt min pointe.. har du ingen viden, så er der ikke meget hente på nettet... Det kan næsten bedre betale sig at finde et extrajob et sted , eller tager noget overarbejde

Syntes da det er at give let op...Jeg kiggede da også på de forskellige links og der er jo mange andre muligheder "derude"...Men spørgsmålene som jo nok skal indover...Hvilke kvalifikationer har du, er det bare ekstra løn nu der er målet, er det noget lønnet eller er det iværksætterånden der skriver indlægget?

Hvis det er iværksætterånden, kan det i mine øjne aldrig betale sig "bare at taget et ekstra job". Men det er ikke til at vide udfra de ting du skriver Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Jeg giver såmænd ikke op.
Jeg prøver bare at understrege, at jeg ikke vil bruge min tid på diverse links der blev tilbudt i tråden længere oppe, da jeg finder det ekstremt overfladisk.   

Jeg har en iværksætter ånd i mig, men i øjeblikket er den igang med at suge så meget viden fra amino, at den er sat på standby. 

"Det" jeg leder efter kunne være ideer til hvordan man kan tjene penge, ved siden af sit arbejde. Det kunne f.eks. være hvor man køber/sælger på dba. 

De bedste hilsner

Mads

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 18:16

Mrdsmr:

Jeg giver såmænd ikke op.
Jeg prøver bare at understrege, at jeg ikke vil bruge min tid på diverse links der blev tilbudt i tråden længere oppe, da jeg finder det ekstremt overfladisk.   

Jeg har en iværksætter ånd i mig, men i øjeblikket er den igang med at suge så meget viden fra amino, at den er sat på standby. 

"Det" jeg leder efter kunne være ideer til hvordan man kan tjene penge, ved siden af sit arbejde. Det kunne f.eks. være hvor man køber/sælger på dba. 

De bedste hilsner

Mads

Det var nu også lidt min pointe...At linksene ikke virkede seriøse, men en indikation af at du ligeså godt kunne vælge et ekstra arbejde eller overarbejde..Det syntes jeg var et opgivende signal...

Sat på standby....hehe...det minder mig om et af Thorborgs video'er...Wink

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54

Ja, det var det også!

Men du skulle tilfældigvis ikke have noget kendskab med leverandør i østen? 

Dbh

Mads 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 19:03

Mrdsmr:

Men du skulle tilfældigvis ikke have noget kendskab med leverandør i østen? 

Dbh

Mads 

Ikke nok til at fortælle mere om det. Har kendskab til et par stykker som har kontakter i området, men det krævede en del fodarbejde for dem. Prøv at tage fat i hende her:

natacha@sunvisionchina.com
Natacha Nielsen
Sunvision China Ltd.

/M

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Super, tak for hjælpen! 

Dbh
Mads 

Fra Åkirkeby
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  www.penge-i-lommen.dk Skrevet kl. 19:10

En anden idé kunne være at lave din egen hjemmeside om noget du har interesse for. Derefter kan du sætte reklamer på den hjemmeside og det er her du kan tjene penge.

Det er et projekt der tager tid og det skal passes indimellem, men efter det første store stykke arbejde så kræver det ikke så meget. Det er altså en passiv indkomst.

Det vigtigste er at man skriver om noget man selv har stor interesse for og som andre også vil læse om/kigge på.

Der findes en masse indlæg om dette her på amino, så det vil jeg ikke bruge tid på.

Jeg prøvede lidt for sjov at lave en hjemmeside, men der kommer ikke så mange besøgende hvilket er helt ok. Alligevel bliver der en gang i mellem sat penge ind på ens konto og det er da meget rart.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 21:14

pmadsen:

En anden idé kunne være at lave din egen hjemmeside om noget du har interesse for. Derefter kan du sætte reklamer på den hjemmeside og det er her du kan tjene penge.

Det er et projekt der tager tid og det skal passes indimellem, men efter det første store stykke arbejde så kræver det ikke så meget. Det er altså en passiv indkomst.

Det vigtigste er at man skriver om noget man selv har stor interesse for og som andre også vil læse om/kigge på.

Der findes en masse indlæg om dette her på amino, så det vil jeg ikke bruge tid på.

Jeg prøvede lidt for sjov at lave en hjemmeside, men der kommer ikke så mange besøgende hvilket er helt ok. Alligevel bliver der en gang i mellem sat penge ind på ens konto og det er da meget rart.

Der findes mange måder at få passiv indkomst på, og jeg tror de fleste kræver noget benarbejde. Men jeg syntes da din løsning lyder som en der kræver vedligeholdelse...eller hvad? Annoncørerne som smider reklamerne på websiten bliver der jo ikke i evighed efter "et salg"...

Og så syntes jeg i øvrigt den der med stor interesse er noget "vrøvl". Forstået på den måde at hvis du skal lave en side hvor pengene skal komme fra reklamer, så skal det "sgu" være en side der interesserer flokken..Hvis man interesserer sig for teknik og kun kan tjene peanuts på f.eks. iPads, hvor man måske ikke interessere sig for babyprodukter men kan tjene en formue (blot eksempler for at illustrere), så er nok til at overkomme at man arbejder med bleer og den slags...

Kort sagt så skal man nok mere kigge lidt mere dybt i de ting der er. Det ville jo være nærmest dumt at kaste sig over en hobby hvis der ikke er penge at tjene hverken nu eller senere (hvis målet er at tjene gode penge).

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)