Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost din økonomi ved hjemmearbejde?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg vil gøre det her kort. 

Jeg leder faktisk bare efter en måde at tjene lidt ekstra penge på, ved at arbejde hjemmefra. 

Jeg har tjekket freelancer siden her på Amino, men eftersom jeg ikke har de kvalifikationer de søger må jeg jo prøve noget andet. Arbejdet kan jo bestå af rigtig mange ting, når vi snakker arbejde over internettet.

Derfor vil jeg høre jer om herinde, om i kender noget til det? 

De bedste hilsner 

Mads 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:45

For at kunne hjælpe dig, vil jeg gerne vide, hvilke kvalifikationer du har, da du ikke har dem som Amino Freelancer annoncer efterspørger!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Hej Anders

Det arbejde jeg leder efter, vil umiddelbart være jobs hvor det ikke kræver den store viden inden for området.

Du skal tænke på, at det skal være noget jeg kunne gå til og fral når jeg havde lyst, da jeg har et alm. arbejde samtidig med. 

DBH

Mads 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:11

Hmm... Så bliver det nok noget telefonsalg af nogle aviser eller sådan noget...

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne også tage lidt hjemme kurser i de ting du gerne vil forbedre dig i, derved kan du få lettere de jobs som der efter spørger viden og uddannelse er vejen frem til en højere løn og få lettere jobs i livet

arbejde med dig selv løb en tur eller lavet noget andet fysisk kan også forbedre din chance for at få jobs sund krop gør man kan lave mere arbejde og har færre sygedage og det efter spørger arbejdes giver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:59

Mrdsmr:
Du skal tænke på, at det skal være noget jeg kunne gå til og fral når jeg havde lyst, da jeg har et alm. arbejde samtidig med. 

Du har en romantisk tilgang til internettet, en tilgang jeg ikke er stødt på i mindst 10 år, der findes generalt ikke nogen "lette" måder at tjene penge på, heller ikke på nettet, men du får her et par forslag

www.dba.dk - ryd op og sælg løs, kan rent faktisk give lidt lommepenge

https://www.mturk.com/mturk/ - her kan du finde simple free lance job og tjene en skilling

www.pointblog.biz - blog løs og tjen point, disse point kan bruges til at købe varer for eller omveksles til gavekort

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:21

Mrdsmr:

Mads 

Hej Mads

Ligemeget hvad man ender med at vælge, så er "til og fra når jeg har lyst" lidt specielt. Betyder det at du virkelig vil give hjemmearbejdet en skalle når du bruger tid på det, eller betyder det at du arbejder i dit normale job, har dine fritidsinteresser, men pludselig har du lige en halv time som du så bruger på "at arbejde hjemmefra".

Eller betyder det at du, laver en plan for din "arbejd hjemme" tid, så du lægger blod, sved og tåre i at booste økonomien ved hjemmearbejdet?

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33

Tak for svar.

Jeg beklager hvis jeg har fået det til at lyde som det skulle være let tjente penge med minimum arbejdsindsats, det var selvfølgelig ikke det jeg mente. Tværtimod er jeg villig til at offer en del tid på det, og derefter se hvad det ender med. 

Jeg vil prøve at undersøge dine links, Henrik. Så må vi se om jeg kan få noget ud af det. 

De bedste hilsner 

Mads

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:37

Mrdsmr:
Jeg vil prøve at undersøge dine links, Henrik. Så må vi se om jeg kan få noget ud af det

Jeg har et mere til dig her, det kunne være du finde på noget her

www.fiverr.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Jeg må desværre afvise alle links, på nær dba. Jeg alle de andre meget overfladisk, og der er ikke mange skillinger at hente :) 

Men tak for hjælpen so far!

De bedste hilsner

Mads 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)