Jeg leder faktisk bare efter en måde at tjene lidt ekstra penge på, ved at arbejde hjemmefra.
Jeg har tjekket freelancer siden her på Amino, men eftersom jeg ikke har de kvalifikationer de søger må jeg jo prøve noget andet. Arbejdet kan jo bestå af rigtig mange ting, når vi snakker arbejde over internettet.
Derfor vil jeg høre jer om herinde, om i kender noget til det?
Du kunne også tage lidt hjemme kurser i de ting du gerne vil forbedre dig i, derved kan du få lettere de jobs som der efter spørger viden og uddannelse er vejen frem til en højere løn og få lettere jobs i livet
arbejde med dig selv løb en tur eller lavet noget andet fysisk kan også forbedre din chance for at få jobs sund krop gør man kan lave mere arbejde og har færre sygedage og det efter spørger arbejdes giver
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal tænke på, at det skal være noget jeg kunne gå til og fral når jeg havde lyst, da jeg har et alm. arbejde samtidig med.
Du har en romantisk tilgang til internettet, en tilgang jeg ikke er stødt på i mindst 10 år, der findes generalt ikke nogen "lette" måder at tjene penge på, heller ikke på nettet, men du får her et par forslag
www.dba.dk - ryd op og sælg løs, kan rent faktisk give lidt lommepenge
Du skal tænke på, at det skal være noget jeg kunne gå til og fral når jeg havde lyst, da jeg har et alm. arbejde samtidig med. Mads
Hej Mads
Ligemeget hvad man ender med at vælge, så er "til og fra når jeg har lyst" lidt specielt. Betyder det at du virkelig vil give hjemmearbejdet en skalle når du bruger tid på det, eller betyder det at du arbejder i dit normale job, har dine fritidsinteresser, men pludselig har du lige en halv time som du så bruger på "at arbejde hjemmefra".
Eller betyder det at du, laver en plan for din "arbejd hjemme" tid, så du lægger blod, sved og tåre i at booste økonomien ved hjemmearbejdet?
Jeg beklager hvis jeg har fået det til at lyde som det skulle være let tjente penge med minimum arbejdsindsats, det var selvfølgelig ikke det jeg mente. Tværtimod er jeg villig til at offer en del tid på det, og derefter se hvad det ender med.
Jeg vil prøve at undersøge dine links, Henrik. Så må vi se om jeg kan få noget ud af det.