Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og arbejder lidt med en Wordpress side, hvor jeg har en enkel udfordring.

Jeg har behov for et plugin, som gør at hvis der bliver skrevet et indlæg, med en bestemt kategori, lad os kalde den af...

Alle kategori "A" indlæg. skal automatisk vise under side 1.

Og Alle kategori "B" indlæg. skal automatisk vise under side 2.

Kan i følge mig?

Håber i kan hjælpe mig med at finde sådan et plugin

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:04

Er ikke 100 % sikker på jeg har forstået det.. Men prøv at se den her side:

http://www.aps.dk/

Den er bygget op så en Wordpress Page _kan_ kobles til en Wordpress Post Category ..

Jeg har så valgt at "ingen kobling" betyder "vis alle"..

Min page-struktur og category-struktur har selvfølgelig et stort sammenfald (så man kan vælge at poste til en eller flere sider).

Hvis det er det du ønsker, så fandt jeg ikke et plugin der kunne det out-of-the-box, men jeg fandt et plugin som kunne åbne op pages kan lægges i en kategori. Den feature bruger jeg så til i min "page.php" at udskrive de seneste posts fra de kategorier der "abonneres" på..

Jeg bruger:
Map Categories to Pages

(som sagt med manuel kode tilknyttet)

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 22:20

Det kunne godt tænkes at det er det

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:00

Synes ikke at jeg få det til at virke

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:28

Så fik jeg det til virke...

Nu mangler jeg blot at vise indlægget(indholdet) og ikke kun overskriften

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 15:10

Martin Hedegaard:

Og med det plugin jeg bruger og som du nu også bruger, der kræver det ekstra kodelinjer (gjorde det sidst jeg kiggede).

Pseudo koden for det jeg gør vil se sådan her ud (mener jeg):

WithinCategories = GetPostCategories
GetPosts(WithinCategories)
Loop : PostTemplate

Du skal være velkommen til at skrive mig en mail på nick snabel a niebling punktum dk hvis du har brug for yderligere hjælp til udførelse af selve koden. Du er selvfølgelig også velkommen til bare at klare det selv :-)

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:19

Nick Niebling:

Martin Hedegaard:

Og med det plugin jeg bruger og som du nu også bruger, der kræver det ekstra kodelinjer (gjorde det sidst jeg kiggede).

Pseudo koden for det jeg gør vil se sådan her ud (mener jeg):

Lige en sidste ting, hvor skal jeg sætte denne kode ind henne?

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 15:24

Martin Hedegaard:

Nick Niebling:

Lige en sidste ting, hvor skal jeg sætte denne kode ind henne?

Det er ikke en fungerende kode - det er en pseudo-kode der udelukkende beskriver hvilken slags kode der skal laves.

Når koden er lavet til "rigtig kode", skal den placeres i dit theme/tema. Enten i siden index.php eller single.php vil jeg tro.. Og så ville jeg nok lave en Post Template hvis du ikke allerede har det, så du kan genbruge din html-opstilling af en post, så du let kan vise posts i flere sammenhænge, med samme indhold (og let kan tilpasse det løbende).

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:30

Hmm... Det blev jeg ikke meget klogere af

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 15:42

Det eneste jeg ikke har lavet for dig er selve den sidste del: php-koden. Den vil jeg meget gerne lave for dig, men som professionel programmør/udvikler synes jeg kun det er fair at jeg vælger at tage penge for at udføre arbejdet - også selvom dette er en meget lille og hurtig opgave for mig..

Jeg har givet dig alle midler til at begynde og sidde og søge efter de wp php-koder du skal bruge for at lave det hele selv.

Den information jeg har givet dig gratis kan også bruges til at søge alternative personer til at løse opgaven. Det kan være du har nogle programmør-venner, du kan søge her på Amino freelancer eller du kan gøre en masse andre ting for at få hjælp til det sidste.

Der er no hard feelings hvis du vælger at gå andre veje end igennem mig. Jeg har allerede hjulpet dig rigtig meget ganske gratis, så hvis du vælger at betale dig fra at nå det sidste stykke, så ville jeg da værdsætte hvis som et minimum blev spurgt om estimeret tidsforbrug og pris (så kan du jo bedømme ud fra det).

Amino er ikke en portal til gratis arbejdskraft - det er din portal til iværksætter netværk, hvor du kan lære de rigtige mennesker af kende, så du får løst dine problemer både hurtigt og billigt. Jeg ved jeg kan løse din opgave både hurtigt og billigt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)