Lavede samme indlæg her på Amino for nogle uger siden, og har efterhånden fået rettet de åbenlyse fejl.
Shoppen kører på Dandomain, og har selv stået for design. Havde ingen erfaringer med webdesign før jeg begyndte på dette projekt, så forvent ikke et prof design.
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Betalingsmulighederne, er jeg ikke helt enig i, så den sætter jeg på standby indtil videre :)
Hvad er det for nogle url adresser der ikke er på dansk ?
Får kigget på sidetitler :)
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
Meget svært at få overblik over siden menu og tekst glider ind i hinanden
Kontakt siden en kontaktformular altid en god ide, det er lettere at kontakte dig.
Hvorfor kan ikke klikes på en vare og bestille direkte der skal man huske alt , hvilken produkt mv. og så bestille , jeg tvivler ikke på du mindste mange kunder lige der , for mange bliver i tvivl om de bestiller korrekte vare og i dette købs samfund hvor ting skal gå hurtigt , vælger folk tit det der går hurtigste
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når man er på forsiden: http://www.auto-butikken.dk/shop/frontpage.html
Når man trykke på tilbud: http://www.auto-butikken.dk/shop/specialoffer-ALL-1.html
Det er slutningen på dine urls jeg mente de er på engelsk hvor resten af din side er på dansk.
Hej Mads
disse Urls kan ikke rettes i en dandomain shop så det må du leve med.
Et klik på alufælge siden, fint med de forskellige bil mærker, jeg mangler dog en del tekst, så som overskrift og lidt beskrivelse. Et vider klik og jeg forventer at se nogle flotte fælge, men ser kun nogle tal og bogstaver, igen ingen overskrift og beskrivelse!! tænk på SEO:) indsæt nogle billeder af produktet og med en sigende tekst.
På mig virker siderne lidt for sterile, men bare klø på det er blevet bedre
send mig en PB hvis du har lyst at dele erfaringer med en DD shop
En ting jeg lige faldt over. Øverst på siden skriver du: "Komplette hjul = gratis montering".
I midten under dine menuer skriver du: "Vi har udvalgt nogle komplette sommerhjul, som sælges til nettopriser"
og under teksten er det et billede af et hjul, der ligesom hører til denne tekst.
Men med det billede bliver jeg i tvivl om, hvad der skal til for at få den gratis montering. skal jeg købe dæk og fælg eller dæk, fælg og bremseskiver som billedet antyder?