Jeg vil meget gerne have lidt feedback på min side inden vi smider den i luften. Jeg har lavet layouttet de sidste par timer. Jeg må indrømme jeg ikke har tjekket teksten igennem for stavefejl endnu.
Enkelt, simpelt og overskueligt.. Jeg savner dog noget visuelt, som fortæller hvad siden handler om. Tror ikke på man læser sig til om det er det "rigtige" man har fundet, hvis det ikke ligner en blog eller noget som omhandler dette.
Hvis der ikke er noget oprettelsesgebyr, hvorfor er første år så dyrere end de følgende?
Haha .. good point!
Jeg tænkte lidt at du er ret aggresiv .. Man skal "købe" .. Lav en side der heder "Priser" hvor du forklare hvad man skal betale til dig, hvad man skal betale til DK-hostmaster og hvad man evt. ellers skal betale - så alle udgifter bliver synlige + hvad man får for pengene bliver synligt..
Det ville give en mere blød vinkel på "at gå videre" fra forsiden.. Og selvom (næsten) alle disse info kan findes på forsiden vil det give dig længere tid til at fange og konvertere de læsere der ikke er klar til at købe med det samme..
Jeg ville kigge en gang mere på teksten. Typos etc. "weblog" er f.eks. kun med ét b. "Du får, du kan li', du bestemmer" og så pludselig "hvad får jeg" - hvem er nu "jeg" ? :)
Der står "vi" og "vores" meget - men hvem er vi egentlig. Generelt synes jeg egentlig at der er for meget salgsgas som godt kan gemmes på en underside. Hellere nogle sigende billeder?
Anywho - fint med stor og klar CTA-knap, men hvad laver du i bunden - uden folden om man vil? Sæt den i forbindelse med punkterne.
Det ser fint ud. Som der tidligere er blevet nævnt, savner jeg også noget visuelt, en lille video der viser hvad man går ind til. Altså hvor man kort kan se listen med temaerne og plugins eller noget i den stil.
Det kunne selvfølgelig også være noget i stil med denne lille video: