Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en bannervisning?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Tak for de gode indlæg, jeg kan se at Ofir tager 10 øre for nogenlunde det samme vi har. Den er lidt svær at finde ud af, måske vi sætter en auktionsfunktion på, og sætter 10 øre til minimum per bruger om dagen.

Jeg er ikke ude efter de små, men store virksomheder. Vi har et andet tekstbaseret system til de små.

Men når der er tale om store virksomheder, i et begrænset område som Færøerne med kun 50.000 beboere, kunne prisen så ikke gå noget højere op? Det er jo meget lidt "spredning" på.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/24/2005 12:06:01 PM Forfatter: Mikael Rieck

Mit argument er bare, at hvis en sælger ikke tør lave en performance aftale med mig, men kun ønsker at JEG skal have penge op af lommen og derved bærer HELE risikoen, så interesserer det mig ikke. Men det er jo smag og behag

Samme her. Jeg kunne ikke drømme om at købe bannervisninger med CPM afregning, selvom der ligger en brandværdi i, at få sit banner eksponeret. Det er min erfaring, at man skal af med minimum 3 kr. pr. klik med et budget under 20 k. Lidt mindre hvis budgettet ligger omkring 30 k eller højere. Når CPC vælges som løsning er det også min erfaring, at man ikke kan målrette sin markedsføring i nær samme grad som med CPM (man kan ikke udvælge site efter forgodtbefindende). Og det har jeg fuld forståelse for.
 
Forslag til resultatorienterede markedsføringskanaler med en lavere klikpris er mere end velkomne.
 
Beklager sidesporet, Niklái. Jeg vil mene, at du sagtens kan sætte prisen lidt højere, men det er selvfølgelig ren teori. Jeg tror ret hurtigt, at du vil danne dig et indtryk af, hvad du kan slippe afsted med at tage, når du er gået i gang.
Side 3 ud af 3 (22 indlæg)