Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacking af facebook-account

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I får måske en lille bøde hvis I er uheldige. Dog er det en situation I nemt kan tale jer ud af.

xxx

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:59

FrederikS:

Det er jeg godt klar over. Det var en fejl - troede ikke systemet registrede den første

Så fordi i ikke troede at systemet ville registrere den første så var det ok?  Du prøver jo ikke at røve en bank for sjovt, fordi du ved at du vil bliver fanget.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Umulius:

Milledille:

Umulius:

Jeg har hørt, at hvis man er 14 år eller mere, så kommer man i fængsel. Helt op til 12 år i fængsel - hvoraf rigtig mange af årene kan være i isolation. Hvis man er under 14, så kommer man i ungdomsfængsel indtil man kan overføres til et rigtigt fængsel.

Klap nu lige hesten. Selvfølgelig er det noget lort, men du ryger altså ikke 12 år i fængsel for at have gættet passwordet til en venindens facebook-profil. Det er ikke okay, at du har gjort det, og slet ikke flere gange, og jeg ville også som veninden true med at gå til politiet. Jeg håber for dig, at det er en god veninde, og lidt chokolade og blomster og en lovning om aldrig at gøre det igen er nok.

Du har nok ret. Er det så den type sager, hvor politiet giver pisk med livrem? Jeg har hørt, at det straffes med helt op til 100 slag med et bredt læderbælte. Godt det ikke er mig, der har dummet mig så meget...

SLAP LIGE AF Umulis. Nej det giver det ikke. Hun bliver pisse sur ja så må man bare gøre det godt igen!.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 14:07

En dreng som nu er gået ud af min skole, hackede også en pige fra sin klasses mail. Han fik en ret stor bøde, men tror ikke der skete andet. :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:41

Jeg tror også at i får en bøde eller hvis det er en gammel politimand så får i en hård samtale.

Men det ville nok være en ide jeres forældre talte sammen det kunne spare jer selv, politiet og retssystemet for en masse penge.

Vi andre har jo også lavet drenge streger som unge men der var der ikke nogen pc. så det var at kaste med blommer og sten.

Husk blomster og chokoladen eller en biograf tur om i kan lide hende eller ikke. Hun skal forkæles.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:58

Jeg mente, at jeg ikke troede systemet registrerede mit første indlæg, derfor lavede jeg et mage til ;)

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:04

Mange tak for alle jeres indlæg.

Vi har fået reddet os sikkert ud af situationen. Vi talte med pigen om det, og så var det faktisk bare det. Godt nok var det lidt svært at få det sagt - men man bliver jo nødt til at tage ansvar for det lort, man nu engang har lavet. Blev bare lidt skræmt da de begyndte at snakke om politianmeldelse osv. Var godt nok ikke lige interesseret i en plet på straffeatestenBig Smile, eller hvad der nu kunne ske.

Af ren nysgerrighed, tror i så hånden på hjertet, at politiet har ressourcer til at "efterforske" sager som disse? 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:08

FrederikS:

Af ren nysgerrighed, tror i så hånden på hjertet, at politiet har ressourcer til at "efterforske" sager som disse? 

Hvis nej, så vil du prøve igen eller hvad?

Det kommer an på situationen, lige den her der tvivler jeg på de vil gøre noget ved det. Men hvis vi snakker om flere kontoer du har "hacket" så er det muligt at de kommer efter dig.

Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:17

Husk en ting - internettet husker og det gør mennesker også!

Selv små uskyldige ting kan koste en dyrt senere i livet Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:17

FrederikS:

Mange tak for alle jeres indlæg.

Vi har fået reddet os sikkert ud af situationen. Vi talte med pigen om det, og så var det faktisk bare det. Godt nok var det lidt svært at få det sagt - men man bliver jo nødt til at tage ansvar for det lort, man nu engang har lavet. Blev bare lidt skræmt da de begyndte at snakke om politianmeldelse osv. Var godt nok ikke lige interesseret i en plet på straffeatestenBig Smile, eller hvad der nu kunne ske.

Ligemeget hvad du laver på Internettet, så kan politiet vidst finde det. Og lige med Facebook, kan politiet jo altid se, fra hvilken computer der blev logget på.

Og btw, nu ved jeg ikke om man skal have hacket flere gange eller hvordan, men mange hackere må slet ikke være, på en computer - hvis de gør, bliver de straffet med enten bøde eller fængsel. Og Internettet er så udbredt, at jeg ærlig talt tror at det vil være svært at leve uden for de fleste mennesker :o)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)