Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacking af facebook-account

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en kammerat har lavet noget lort. VI sad og eksperimenterede med at komme ind på bekendtes facebook-brugere, ved at gætte deres hemmelige spørgsmål. Og det lykkedes hos én. Vi lavede navn, status osv. om en par gange. Nu siger hun, at hun vil gå til politiet med det.

Først og fremmest. Er det en sag de vil tage alvorligt. Og i så fald, hvad vil konsekvensen blive?

Vh Frederik

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:28
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:34

I stedet for at tænke over juridiske konsekvenser, så opsøg hende dog og giv hende en oprigtig undskyldning face-to-face. 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har hørt, at hvis man er 14 år eller mere, så kommer man i fængsel. Helt op til 12 år i fængsel - hvoraf rigtig mange af årene kan være i isolation. Hvis man er under 14, så kommer man i ungdomsfængsel indtil man kan overføres til et rigtigt fængsel.

Så det er noget rigtig møg det her. Men hold op, hvor har I været dumme. I bør ringe til pigen og hendes forældre og undskylde rigtig rigtig rigtig mange gange...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 13:35

Send hende nogle blomster og en undskyldning..

xxx

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:38

Først og fremmest behøver du ikke at oprette 2 tråde om det samme!

Hvorfor ikke rette op på det? istedet for at ryste nu.. Burg hjernen før i handler, det nytter jo ikke noget at at sige undskyld hvis i har gjort det bevidst.... Du/i vidste måske ikke at det var ulovligt?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:43

Umulius:

Jeg har hørt, at hvis man er 14 år eller mere, så kommer man i fængsel. Helt op til 12 år i fængsel - hvoraf rigtig mange af årene kan være i isolation. Hvis man er under 14, så kommer man i ungdomsfængsel indtil man kan overføres til et rigtigt fængsel.

Klap nu lige hesten. Selvfølgelig er det noget lort, men du ryger altså ikke 12 år i fængsel for at have gættet passwordet til en venindens facebook-profil. Det er ikke okay, at du har gjort det, og slet ikke flere gange, og jeg ville også som veninden true med at gå til politiet. Jeg håber for dig, at det er en god veninde, og lidt chokolade og blomster og en lovning om aldrig at gøre det igen er nok.

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:50

Det er jeg godt klar over. Det var en fejl - troede ikke systemet registrede den første

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:53

Milledille:

Umulius:

Klap nu lige hesten. Selvfølgelig er det noget lort, men du ryger altså ikke 12 år i fængsel for at have gættet passwordet til en venindens facebook-profil. Det er ikke okay, at du har gjort det, og slet ikke flere gange, og jeg ville også som veninden true med at gå til politiet. Jeg håber for dig, at det er en god veninde, og lidt chokolade og blomster og en lovning om aldrig at gøre det igen er nok.

Du har nok ret. Er det så den type sager, hvor politiet giver pisk med livrem? Jeg har hørt, at det straffes med helt op til 100 slag med et bredt læderbælte. Godt det ikke er mig, der har dummet mig så meget...

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:58

FrederikS:

Det er jeg godt klar over. Det var en fejl - troede ikke systemet registrede den første

Så fordi i ikke troede at systemet ville registrere den første så var det ok?  Du prøver jo ikke at røve en bank for sjovt, fordi du ved at du vil bliver fanget.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)