Hvis jeg skal være 100 % ærlig (og det skal jeg vel?), så må jeg melde ærligt ud, at jeg ikke er imponeret. Det ligner mere en standard blog end et egentligt professionelt website. Jeg tænker: Hvorfor skulle jeg finde netop dette site mere interessant end andre og meget flottere og mere indholdsrige websites. For mig fremstår det upersonligt. Jeg får lyst til at klikke væk og finde et mere "imponerende" website, hvis du forstår?
Jeg ville personligt skrue op for ambitionerne.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
"Just another wordpressblog" med affiliate - desværre.
Få et logo, få oversat alt til dansk og ikke bare halvdelen, få skabt noget mere indhold og kategorier og vis at du virkelig interesserer dig for iPad2 (og ikke bare pengene der kan tjenes), reklamen i højre side passer ikke ind, kedelige farver. Skru lidt mere op for charmen på siden. Få nogle af dine venner til at smide de første comment og skab lidt mere liv derinde. Du vil få svært ved at blive ven med Google da der er duplicate content og masser af links til affiliate netværks.
Held og lykke med det. Hvis du interesserer dig for iPad2 skal det nok blive en god blog.
Nu har jeg studeret den lidt nøjere. Templaten synes jeg faktisk er fin, dog kunne du grafisk bruge nogle flere skygger på dine "kasser", som vil give det et mere afrundet look. Kunne måske godt savne noget flash/ i form af bevægelse.
Sproget er både dansk og engelsk i dine menuer, måske du skulle vælge. Det kan måske virke rodet.
Ser udmærket ud dog skal du have gjort bannerstørrelsen fra 3 lidt mindre så den passer i rammen og have det samme banner fjernet som ligger og roder helt nederst på siden i det ene hjørne.
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
"Just another wordpressblog" med affiliate - desværre.
Få et logo, få oversat alt til dansk og ikke bare halvdelen, få skabt noget mere indhold og kategorier og vis at du virkelig interesserer dig for iPad2 (og ikke bare pengene der kan tjenes), reklamen i højre side passer ikke ind, kedelige farver. Skru lidt mere op for charmen på siden. Få nogle af dine venner til at smide de første comment og skab lidt mere liv derinde. Du vil få svært ved at blive ven med Google da der er duplicate content og masser af links til affiliate netværks.
Held og lykke med det. Hvis du interesserer dig for iPad2 skal det nok blive en god blog.
Hilsen Madsen
Meget enig. Præcist det jeg "forsøgte" at sige.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Kawzood
-
NU BLIVER DET 100% ÆRLIG SNAK, håber det er i orden...
-
En gennemgang af din side har givet mig følgende kommentarer:
-
1. Har du sørget for at hente tilladelse til domænet?, for ellers kan det meget hurtigt ende med at du må lukke siden ned
-
2. Du har valgt et af de mest relevante gratis WP themes, når vi snakker Apple produkter, i og med at iblog (fra pagelines), netop er designet ud fra Apple.com's design, (som du også kan læse på Pagelines hjemmeside.) Designet er stilrent og meget brugervenligt og alligevel synes jeg du formår at ødelægge det. Undskyld jeg siger det lige ud.
-
Derudover har jeg følgende ekstra kommentarer:
-
2.1:
Du har engelske widget titler, men du skriver på dansk? Hvorfor?
-
2.2:
Siden "Billig Ipad", Ærligt talt vil jeg aldrig klikke på et affiliate link bare fordi der står "Det ideelle abonnement til din iPad". Ingen tekst, inden overtalelse og ingen troværdighed.
-
2.3:
Under "Billig Ipad" bruger du 50% af siden på nok verdens største kommentarfelt. Fint nok at man kan smide en kommentar, men hvorfor skulle en bruger hos Ipad2.dk smide en kommentar ud fra 2 linjers tekst og et affiliate link?.
-
2.4:
Din reklame i første widget følger ikke designet og ødelægger førstehåndsindtrykket. Husk at de kloge SEO-eksperter kun mener at du som hjemmesideejer har 3 sekunder til at overtale kunden om at blive på siden og læse mere og dermed sælge.
-
2.5:
Din "Hej og velkommen" besked virker heller ikke professionel.
-
2.6:
Søgefeltet øverst er også på engelsk.
-
2.7:
Enten er du virkelig genial grafisk, eller også har du nogle rigtige gode aftale med forskellige virksomheder, som giver dig lov til at bruge deres billeder og grafiske elementer uden at angive kilde, fotograf eller noget som helst. Pas på du ikke ender med at modtage en stor fed faktura for brug af andres grafiske elementer.
-
og så kunne jeg sikkert finde meget mere, men det må være nok for i aften, håber du kan bruge det. Har selv brugt iblog themet før og det er helt ideelt til din side, vel og mærke hvis du kan bruge det rigtigt.. og det kan du tydeligvis ikke endnu.. Hvis det er en side som du netop har købt og du ikke har sat dit eget præg på endnu, så håber jeg virkelig ikke at du har givet mange penge for det. Det eneste jeg ser af værdi på din side er faktisk kun de (ca. 45) små blog indlæg som er skrevet.
-
Nå men det var alt, held og lykke med den fremtidige drift :)