Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår uddør SEO?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
@Jimi, og nu er katten bange for SEO. Det er simpelthen misbrug :-D

Det bare lige indtil dens ejer finder ud af hvor den kan finde billig tun på nettet :-)

Men ja den kat er blevet misbrugt en del af mig på det seneste.. :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO dør formentlig aldrig - kan ikke se, hvorfor det skulle. Der vil vel altid være sider, der har stærkt brug for den ekspertise. Men jeg tror på, at der er flere og flere, ligesom mig, der vil finde andre og meget effektive måder at skabe større trafik på deres website, hvis det er en relevant mulighed. For mit vedkommende vil det være YouTube i forbindelse med et stort, international musikanmelder-website.

Jeg tror den kommer til at uddø helt, men det bliver sandsynligvis udenfor min livstid. Kunne være sjovt at se tilbage i tråden om 20 år og grine af hvor lidt man vidste om fremtiden.

Det er helt sikkert at der kommer nye måder at skabe traffik/få fat i kunderne - og for kunderne at finde det de har behov for. Radio er heller ikke død selvom TV kom til. Det fylder bare mindre end før. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære Jimi

Det var godt nok dårlige eksempler. Ved at du tager din bil til mekaniker gør ikke vejene dårligere for mig. Det at en killing hopper rundt efter en bold gør ikke, at jeg øhh... Fuck det var bare et dårligt eksempel du kom med - men sød killing.

Men nu skal jeg fortælle dig, hvorfor jeg bliver pisse sur!! Det gør jeg, fordi jeg har opbygget et kvalitetssite med super meget fedt indhold. Der er blevet brugt sindsygt meget tid på design, teknisk løsning og at gøre artiklerne lækre med masser af relevant indhold. Ved du hvad? Dig, Thomas og alle andre idioter der beskæftiger sig med SEO har gjort, at jeg ikke får en skid trafik med mindre jeg selv laver SEO i stor stil.

Jeg er oppe imod, at folk bruger 2 minutter på indholdet og 2222 timer på SEO. Så du kan rende og hoppe - for det her er personligt mod mig! Jeg er tvunget til at hoppe med på samme galaj, fordi I har spammet internettet!!

Hvor er de lækre e-universiteter om at opbygge et fedt site? Hvor er det community der handler om godt købmandskab herinde? Det hele handler om Jeres lorte SEO!!

Så hvis jeg var dig, ville jeg lige nu hoppe rundt som en lille kattekilling, fordi du er bange for mig ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Umulius,

Jeg forstår dig godt..

Men du forstår ikke rigtigt at SEO er det samme som at bygge hurtige motorer til biler. Mange af dem er ikke så kønne, men de kører fra din kønne bil, som no problem.

Du skal også arbejde med motoren.

Der er faktisk ikke så meget smoke and mirrors i det. Det er der for nogen, og de bliver taget af Google / politiet hen af vejen. Men hårdt arbejde , det er det 100 %

Og ja jeg er også træt af affiliate sites, det er Google også , og flere og flere af dem forsvinder. Men det ville være bedre hvis dem der gerne vil slå¨de affiliate sites ringede til Thomas ( ring ikke til mig , jeg arbejder kun på 2 sider ), og fik hjælp til noget SEO.

Man kan også ringe til Kim fra KTJ Media , sød og rar og super proffesionel ,. Find ham her :

SEO - Søgemaskineoptimering

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:
Hvor er de lækre e-universiteter om at opbygge et fedt site? Hvor er det community der handler om godt købmandskab herinde? Det hele handler om Jeres lorte SEO!!

Hvad er der ved fed site hvis det er bygget så det ikk kan finders i søgemaskiner?

Jeg er medlem af euniversity.dk og jeg kan lovve dig at der handler det om at lave sit site rigtigt og mege andert godt. Det fedde ved steddet er at der ikek er nogen trolls. Og fr satan da hvor paser dit kaldenavn bar godt!

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umulius:

Kære Jimi

Det var godt nok dårlige eksempler. Ved at du tager din bil til mekaniker gør ikke vejene dårligere for mig. Det at en killing hopper rundt efter en bold gør ikke, at jeg øhh... Fuck det var bare et dårligt eksempel du kom med - men sød killing.

Men nu skal jeg fortælle dig, hvorfor jeg bliver pisse sur!! Det gør jeg, fordi jeg har opbygget et kvalitetssite med super meget fedt indhold. Der er blevet brugt sindsygt meget tid på design, teknisk løsning og at gøre artiklerne lækre med masser af relevant indhold. Ved du hvad? Dig, Thomas og alle andre idioter der beskæftiger sig med SEO har gjort, at jeg ikke får en skid trafik med mindre jeg selv laver SEO i stor stil.

Jeg er oppe imod, at folk bruger 2 minutter på indholdet og 2222 timer på SEO. Så du kan rende og hoppe - for det her er personligt mod mig! Jeg er tvunget til at hoppe med på samme galaj, fordi I har spammet internettet!!

Hvor er de lækre e-universiteter om at opbygge et fedt site? Hvor er det community der handler om godt købmandskab herinde? Det hele handler om Jeres lorte SEO!!

Så hvis jeg var dig, ville jeg lige nu hoppe rundt som en lille kattekilling, fordi du er bange for mig ;-)

kunne du ikke poste linket og videre formidle denne gode hjemmesiden , kan mærke du mangler et spark bag i så du er motiveret vis du er bange for at gøre noget poste linket mv. har jeg ondt af dig af den manglende motivation .

der flere gode SEO eksperter på dette forum og en ting er sikker vis siden søge ord timeres er den normalt også bedre for man gør sit yderste for den forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er en naturlov at hvis folk kan gøre noget for at ligge i førerfeltet - så gør de det. Især når der er masser af penge i det. Det er den naturlov - som også er hos Google nu. 

Man kan selvfølgelig begynde at skyde efter cykelryttere og coaches fordi man ikke selv ligger i feltet -fremfor at hoppe op på hesten/cykelsadlen og selv forsøge at give baghjul. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil lige give Michael og Gita lidt respekt..

Fordi ja Umulius, vi vil egentlig gerne hjælpe dig, og SEO folk er oftest nogle af de mest hjælpsomme der findes. Fordi SEO handler meget om at dele af sig selv, skabe et godt ry på nettet så folk vil linke til dig.. ja det sgu lige før jeg fælder en tåre og siger at SEO er ren kærlighed ;-)

Jeg startede for næsten 3 år siden, og jeg anede INTET om hjemmesider, og nu går det da meget godt.

Stripper Michael her er også et godt eksempel på hårdt arbejde 

Din side kan få den respekt den fortjener Umulius..

Umulius.. because you deserve it ( sagt af en kvinde der hvisker en hemmelighed )

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Umulius: Din opfattelse af søgemaskineoptimering er meget unuanceret, men kan nu godt se hvor du får det indtryk fra. Jeg synes at SEO-debatten her på Amino har en kedelig tendens til i høj grad at dreje sig om linkbuilding. Men hvis du bevæger dig uden for Amino, vil du hurtigt finde ud af at mange folk, har en mere bruger-centreret tilgang til SEO. Jeg er personligt af den overbevisning, at linkbuilding selvfølgelig kan være effektivt, men kun hvis et website reelt set har værdi for sine besøgende.

Jeg tror at mange aminoer ville opleve at deres placering i søgemaskinerne ville stige drastisk, hvis de brugte lige så meget energi på at skabe værdi for deres besøgende, som de brugte på at tilmelde sig linkkataloger og artikeldatabaser ;-)



Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom så affiliatedrenge og piger. Giv mig flere minusser, mens I har frøer i lommerne og sidder asociale bag Jeres skærme og lytter til hinanden, mens resten af internettet synes I er nogle tåber! I kan bekræfte hinanden I at det med at bruge sin tid på at spamme nettet er rigtig godt - fordi det er at være fremme i bussen. I kommer bare ikke så langt i livet med det udover her på Amino, som er blevet skoletaskernes holdeplads.

 

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)