Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår uddør SEO?

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Umulius:
Du er totalt teflonbelagt. Alt hvad man siger preller af og så skaber du din egen dagsorden, som du ønsker man skal forholde sig til. Det er ret morsomt :)

Nej - jeg er bare nuanceret og gør opmærksom på, at der er andet i SEO end afilliate. Og at ikek alle søgeresultater på side 1 i Google er spam.

Og så er det jo altså ikke 75% af befolkningen - men 75% af de adspurgte i den undersøgelse på et computerblads hjemmeside. Et kedeligt men sandt faktum.

Ridder klædt i hvidt? Mig? Ikke i 100 år. Jeg er alt andet end det - og påstår bestemt heller ikke andet. Men hvis det er den debatform, du kan svinge dig op til, kan du svinge for dig selv - jeg gider det ikke.

God weekend.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO dør formentlig aldrig - kan ikke se, hvorfor det skulle. Der vil vel altid være sider, der har stærkt brug for den ekspertise. Men jeg tror på, at der er flere og flere, ligesom mig, der vil finde andre og meget effektive måder at skabe større trafik på deres website, hvis det er en relevant mulighed. For mit vedkommende vil det være YouTube i forbindelse med et stort, international musikanmelder-website.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Umulius:
Du er totalt teflonbelagt. Alt hvad man siger preller af og så skaber du din egen dagsorden, som du ønsker man skal forholde sig til. Det er ret morsomt :)

Nej - jeg er bare nuanceret og gør opmærksom på, at der er andet i SEO end afilliate. Og at ikek alle søgeresultater på side 1 i Google er spam.

Og så er det jo altså ikke 75% af befolkningen - men 75% af de adspurgte i den undersøgelse på et computerblads hjemmeside. Et kedeligt men sandt faktum.

Ridder klædt i hvidt? Mig? Ikke i 100 år. Jeg er alt andet end det - og påstår bestemt heller ikke andet. Men hvis det er den debatform, du kan svinge dig op til, kan du svinge for dig selv - jeg gider det ikke.

God weekend.

Hvorfor bliver du altid sur og fornærmet, når folk ikke er enige med dig?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:
Hvorfor bliver du altid sur og fornærmet, når folk ikke er enige med dig?

Det bliver jeg aldrig. Men jeg bliver det, når saglig argumentation og nuancerethed angribes med argumenter som "du tror du er en ridder klædt i hvidt" og lignende. Dem med mange års skolegang kalder det vist for "ad hominem" angreb eller sådan. Jeg kalder det bare for spild af min tid - den er bedre brugt på E-University og for mine kunder.

Og jeg bliver sur på mig selv for IGEN at have indledt en diskussion med en person uden mandshjerte nok til at stå frem med eget navn.

Egentlig en skam - for diskussionen om fremtiden for SEO kunne have været interessant. Men på personniveau er den nok komplet ligegyldig for de fleste - vil jeg tro. Den er for mig, så nu forlader jeg den. Så har jeg dermed pænt forklaret, hvorfor jeg ikke svarer yderligere.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umulius:
Du er totalt teflonbelagt.

Jeg ville ikke selv bruge min tid på nogen, der debatterer på det niveau, så jeg kan godt forstå, hvis Thomas Rosenstand vælger at bruge sin tid på noget mere fornuftigt.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angående de såkaldte 75 % som er utilfredse med Google... hvorfor bruger de dem så ?

Jamen, jamen jamen...

Hvad er det man siger på Youtube for tiden, når folk trykker på dislike ?:  " 75 % ville ønske de kunne lave SEO , eller havde råd til det "

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
... Egentlig en skam - for diskussionen om fremtiden for SEO kunne have været interessant. ...

Jeg har på fornemmelsen, at den sidste debat om fremtidens SEO endnu ikke har set dagens lys ;o) - vi kan så håbe på, at fremtidige debatter foregår i en mere sober tone (selvom jeg nu ikke forventer det).

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kære ven

Du kan ikke forholde dig til det simple faktum, at SEO handler om manipulation af søgeresultater. Når du ikke kan forholde dig til det mest basale, så har JEG spildt min tid på dig!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det at reparere en bil er manipulation , og det er det, er noget du bliver hysterisk over til hver dag, så må du have en hård dag fyldt med stress.

For ja man manipulerer det man har at arbejde med. Nogle tuner så deres bil for hårdt, og så bliver de taget af politiet, andre passer bare på deres bil, og fylder måske lidt bedre brændstof i end naboen, eller har bare råd til en dyrere bil, som har fået manipuleret motoren.

fra Wikipedia : At manipulere betyder at ændre på noget

Og ja vi ændrer på ting hele tiden, derfor er vi et skridt foran de fleste andre.

Her en kat der også er bange for SEO :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jimi, og nu er katten bange for SEO. Det er simpelthen misbrug :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)