|
Jesper Nissen:Kan jeg få dig til at sende mig et billede af at teksten går ud over kanterne, for det problem oplever jeg ikke.
Hej Jesper
Jeg sender dig lige et skærmprint på mail.
Susan :o)
|
Hej Jesper Jeg sender dig lige et skærmprint på mail. Susan :o)
|
Sender du bare på jn@nasjn.net? /Jesper |
Hej Jesper Det er meget mærkeligt. Jeg har lige tjekket det på min lille bærbare, og der står siden fuldstændig fint ... det er kun på min anden bærbare, at den står skævt. Kan vist være, at jeg skal have min store bærbare til et seriøst tjek :o) Derfor ... ingen problemer på min anden computer :o) Susan :o)
|
Jeg har testet siden på 4 computere (2 macs, 2 windows) og det virker på dem alle. Så det må være din computer :) /Jesper |
logo i banner gerne et lille kort billedet hvem du er . lidt under bygget tekster hvad er ansigt mask for alle bruger forskellige ting frem de gode ting du gør i hver enkle ting , skriv så man ved helt præcist hvad man betaler for kontakt siden husk mellemrum til næste telefon nummmer bedste lave det over 2 linjer Menu bunden mere klart mellemrum gerne streger der viser her er CVR nummer så man ikke blander nummer samme som mange sikkert gør. |
Forsiden med det store billeder er pænt. Dog falder resten lidt til jorden, menuen kan gøres meget mere indbydende, den passer bare ikke til siden. Der mangler en del information, der de fleste sider ikke fylder mere end 5-10 linier tekst. En del SEO forbedringer kan der også bruges. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Mikael: Tak for svar :) Alexander: Tak for svar :) Jeg har allerede lave noget nyt til menuen, da jeg også selv synes den er lidt irriterrende :) /Jesper |
Nej, for her hos undertegnet står dine menupunkter også ude for rammen i venstre side. Bruger FF 3.6 ved ikke om du har testet med det ? |