Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm en side

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:15

Synes ikke det er noget specielt. Ligner ikke noget man har brugt særligt lang tid på at lave.

Det var min mening. Håber du vil arbejde noget mere på webdesignet.Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:23

Àsgeir Gunnarsson:

Synes ikke det er noget specielt. Ligner ikke noget man har brugt særligt lang tid på at lave.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Har samme mening her.
Det ligner et CMS, hvor der mangler at blive lagt et design på, så tror du skal igang med lidt mere design arbejde.

Mvh

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 14:31

Kristian Konradsen:

Àsgeir Gunnarsson:

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Har samme mening her.
Det ligner et CMS, hvor der mangler at blive lagt et design på, så tror du skal igang med lidt mere design arbejde.

Mvh

Men nu hvor det er en klinik, så skal der jo ikke de store effekter på?

Det skal jo bare være clean..

Men tak for svar :)

/Jesper

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:36

Lidt indhold ville klæde siden... Det er så sørgeligt at komme ind på et site, hvor der sammenlagt er 200 ord. Det er sådan lidt... spild af tid for brugeren...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 14:48

Hej Jesper

Jeg er ikke noget teknisk vidunder, men jeg har dog et par ting, som jeg har bemærket:

Adresselinjen (den nederste på hver side) går ud af boksen. Ser ikke pænt ud.

Kom et foto på af Lissi. Hvis jeg skulle vælge en behandler, så ville jeg altid kun vælge een, hvor jeg enten kunne se et foto af personen, eller hvis jeg havde fået klinikken anbefalet.

På hvert faneblad står overskriften ikke med samme lige venstremargin som resten af teksten, så det ser lidt sjusket ud.

Forsidefotoet ser for "købt" ud. Det virker sådan lidt som et foto fra et eller andet tysk katalog, hvor de retoucherer alt på billedet. Få taget et rigtigt foto fra klinikken, evt. bare af indgangsparti og rummene, der behøver ikke at være kunder med på billedet.

Bortset fra det, så er jeg lidt uenig i de andres synspunkt om at der er for lidt spræl i den. Jeg synes faktisk at den virker meget æstetisk, som en klinik af den art bør. Der er bare lige de ting, som jeg nævner, ellers ville det klart være en klinik, som jeg ville kontakte, hvis jeg altså boede i Jylland :o)

Susan :o)

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Fra  WnB Skrevet kl. 16:29

Susan Vestergaard:

Hej Jesper

Jeg er ikke noget teknisk vidunder, men jeg har dog et par ting, som jeg har bemærket:

Adresselinjen (den nederste på hver side) går ud af boksen. Ser ikke pænt ud.

Kom et foto på af Lissi. Hvis jeg skulle vælge en behandler, så ville jeg altid kun vælge een, hvor jeg enten kunne se et foto af personen, eller hvis jeg havde fået klinikken anbefalet.

På hvert faneblad står overskriften ikke med samme lige venstremargin som resten af teksten, så det ser lidt sjusket ud.

Forsidefotoet ser for "købt" ud. Det virker sådan lidt som et foto fra et eller andet tysk katalog, hvor de retoucherer alt på billedet. Få taget et rigtigt foto fra klinikken, evt. bare af indgangsparti og rummene, der behøver ikke at være kunder med på billedet.

Bortset fra det, så er jeg lidt uenig i de andres synspunkt om at der er for lidt spræl i den. Jeg synes faktisk at den virker meget æstetisk, som en klinik af den art bør. Der er bare lige de ting, som jeg nævner, ellers ville det klart være en klinik, som jeg ville kontakte, hvis jeg altså boede i Jylland :o)

Susan :o)

Hej Susan

Mange tak for svar.

Kan jeg få dig til at sende mig et billede af at teksten går ud over kanterne, for det problem oplever jeg ikke.

Men du har da ret, jeg havde lige overset at der ikke var samme margin.

Og forsidebilledet bliver skiftet.

/Jesper :)

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 16:40
Jeg synes egentlig sitet fungerer meget godt til formålet. Det er nemt at finde rundt, nemt at kontakte og få overblik. Jeg ville dog skrive nogle bedre overskrifter med en anden skrifttype helst en sans serif. I stedet for blot at skrive "Velkommen" på forsiden, så beskriv hvorfor Nørregårds ydelser er toppen af poppen. Jeg ville også overveje at lave en fast footer, så den ikke flytter sig op og ned hver gang jeg går til en ny side. Og jeg er enig med de andre, som anbefaler billeder på alle sider. Som en krølle på halen, og det anbefaler jeg altid: afslut alle tekster med en "most wanted response" - altså hvad er det du vil have læseren til at gøre efter at have læst teksten? Det kan være: "Hvis du vil vide mere om vores tilbud så ring til... "Udover akupunktur har vi..." - med et link til en anden tekst Dermed aktiverer man brugeren, og det virker. Venlig hilsen Hans Henrik .
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 16:41
Et par konkrete ting der bider mig i oejnene: - linien over menuen sammen med menu punkterne ser maerkelig ud, naermest som om menupunkterne "haenger" ned fra linien. Tror du kan fjerne den linie. - Der for lidt margin-padding in menupunkterne, dvs. der skal vaere mere graa (eller hvad farve du ender med) mellem teksten og siderne. - Maaske proev at faa lidt farver ind. F.x. kunne menupunkternes baggrund alle have forskellige farve. - Forsiden mangler indhold / layout udover billedet. - Logoet/sidetitel ser fantastisk kedeligt ud. Anden farve eller font type kan maaske hjaelpe. - rollovereffekten paa menuen boer vaere kraftigere Good luck.
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:50

Jeg synes desinget fungerer godt som en helhed. Der er dog et par ting, der godt kunne forbedres/laves om:

- Den centrede overskrift - det irriterer øjnene at skulle skifte sådan fra midten og så ud til venstre når man skal læse selve teksten.
- En smule farve ville ikke gøre noget. Bare én gennemgående farve f.eks. til overskift og links måske.
- Måske en lidt mere interessant baggrund, som alligevel ikke er alt for iøjnefaldende, det kunne bare være en gradient, der går fra en lys grå til en smule mørkere grå.

Ellers synes jeg som sagt, at det ser meget fint ud. :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)