Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på SEO.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg vil godt ha et tilbud på SEO arbjede på min hjemmesiden: http://billigstewebhosting.dk/ Jeg ved ikke så maget om SEO så vi kan snak om det. I kan ring til mig eller sende en PM.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:14

Måske du skulle tænke mere på noget indhold først :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 14:29

Jesper Sølund:

Det er jo også det han spørger efter..;-)))) Onpage SEO includerer vel også hjælp til indhold og hvordan og hvorledes det skal/kan skrives...:)

Men får at få en  pris / tilbud vil jeg give ret i, at du nok er nød til at være lidt mere specifik omkring hvad du ønsker af SEO-arbejde.. For der er jo flere "dicipliner" i det

vh/ Ulrik

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:30

Ulrik - mensbasic.dk:

Jesper Sølund:

Det er jo også det han spørger efter..;-)))) Onpage SEO includerer vel også hjælp til indhold og hvordan og hvorledes det skal/kan skrives...:)

Men får at få en  pris / tilbud vil jeg give ret i, at du nok er nød til at være lidt mere specifik omkring hvad du ønsker af SEO-arbejde.. For der er jo flere "dicipliner" i det

vh/ Ulrik

Ahh ja okay, de baner tænkte jeg ikke :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulrik - mensbasic.dk:

Jeg regner da med at en murer fortæller mig hvad der skal laves og ikke omvendt ;-)

I det her tilfælde er det indholdet der burde have første prioritet. Begyndt at måle nedetid/responstid på samtlige hosts og samtlige servere (koster nok ~1.000kr/mrd). Offentliggør de data sammen med data fra Trustpilot og andet du kan komme i nærheden af.

Jeg kørte netplads.dk for flere år siden, og den blevet meget populær pga. oversigten over gratis webhoteller. Overvej at tage sådan en med, det er super linkbait - folk fra Amino, Eksperten med mere vil så begynde at linke til den oversigt.

Skab det indhold der gør dig værdig til en førsteplads på ordet "webhosting", det er den letteste vej for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

Hej,

Jeg kan se i skriver tekste på siden. Hvad mener i med det og hvad skal i ha for det. Kom med tilbud i kan også ring til mig.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:29

Hej

Jeg er igang med at starte eget firma op, og en af mine kerneydelser er netop SEO.

Jeg laver SEO-arbejde til 195.- i timen , men hvis du "blot" ønsker noget mere indhold på siden, og nogle generelle råd omkring SEO kan vi også diskutere det, til en fast pris.

Hvis du er interesseret i noget billig og effektiv SEO, så mail mig på christoffer@hauthorn-it.dk

Derudover har jeg spottet fejl i forbindelse med at søgemaskineoptimere siden som burde rettes, der skal et såkaldt "nofollow" tag på linket i bunden. Ellers suger det PageRank ud af dit site. PageRank er sidens "værdi", et slags pointsystem Google bruger for at finde ud af hvilke sider der kommer til at være øverst når folk søger efter det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Hauthorn Boisen:
Derudover har jeg spottet fejl i forbindelse med at søgemaskineoptimere siden som burde rettes, der skal et såkaldt "nofollow" tag på linket i bunden. Ellers suger det PageRank ud af dit site. PageRank er sidens "værdi", et slags pointsystem Google bruger for at finde ud af hvilke sider der kommer til at være øverst når folk søger efter det.

Efter min overbevisning er det råd to år for gammelt. Systemet er ændret, så linkene stadig trækker pagerank ud - undersiderne får den bare ikke.

Første resultat når du google "link sculpting" er denne side.

"So what happens when you have a page with “ten PageRank points” and ten outgoing links, and five of those links are nofollowed? Let’s leave aside the decay factor to focus on the core part of the question. Originally, the five links without nofollow would have flowed two points of PageRank each (in essence, the nofollowed links didn’t count toward the denominator when dividing PageRank by the outdegree of the page). More than a year ago, Google changed how the PageRank flows so that the five links without nofollow would flow one point of PageRank each."

195kr/timen er sindsyg billig for brugbar seo-rådgivning, men når den viden man får er to år for gammel, så er det pludselig en voldsom overpris.

Billigste Webhosting:
Jeg kan se i skriver tekste på siden. Hvad mener i med det og hvad skal i ha for det. Kom med tilbud i kan også ring til mig.

Din side er af en type som Google ikke gider have i sit indeks. Du tilfører ikke brugerne nogen værdi og Google vil derfor forsøge at fjerne dig fra søgeresultaterne. Du kan snyde dem et stykke tid med artikler, men før eller siden bliver du sparket ud.

Hvis du skal bruge din tid konstruktivt, så brug den på noget der holder og bliver bedre med tiden. Det andet er et kapløb med en meget hård modstander.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Så en god SEO tekst på forsiden vil hjælpe?. På ca 200 - 300 ord?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34

Billigste Webhosting:
Så en god SEO tekst på forsiden vil hjælpe?. På ca 200 - 300 ord?

Det vil hjælpe, men du får ikke nogen ordentlig placering. Du kommer til at mangel rigtig mange links - rigtig mange.

Der er så grundlæggende to muligheder:
(1) Køb dem ved anerkendte sider. Koster dig hurtigt 50.000 kroner uden garanti for en førsteplads af den grund.

(2) Brug de 50.000 kroner på at bygge et fedt design. Skriv nogle gode anmeldelser af hver host og bak dem op med løbende overvågning af deres servere. Få gjort listen søgbar, så man kan fjerne de hosts der ikke matcher ens krav og lav en liste over gratis hosts. Så kommer linkene af sig selv, og du bliver sindsyg svær at vippe af pinden. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)