Christoffer Hauthorn Boisen: Derudover har jeg spottet fejl i forbindelse med at søgemaskineoptimere siden som burde rettes, der skal et såkaldt "nofollow" tag på linket i bunden. Ellers suger det PageRank ud af dit site. PageRank er sidens "værdi", et slags pointsystem Google bruger for at finde ud af hvilke sider der kommer til at være øverst når folk søger efter det.
Efter min overbevisning er det råd to år for gammelt. Systemet er ændret, så linkene stadig trækker pagerank ud - undersiderne får den bare ikke.
Første resultat når du google "link sculpting" er denne side.
"So what happens when you have a page with “ten PageRank points” and ten outgoing links, and five of those links are nofollowed? Let’s leave aside the decay factor to focus on the core part of the question. Originally, the five links without nofollow would have flowed two points of PageRank each (in essence, the nofollowed links didn’t count toward the denominator when dividing PageRank by the outdegree of the page). More than a year ago, Google changed how the PageRank flows so that the five links without nofollow would flow one point of PageRank each."
195kr/timen er sindsyg billig for brugbar seo-rådgivning, men når den viden man får er to år for gammel, så er det pludselig en voldsom overpris.
Jeg kan se i skriver tekste på siden. Hvad mener i med det og hvad skal i ha for det. Kom med tilbud i kan også ring til mig.
Din side er af en type som Google ikke gider have i sit indeks. Du tilfører ikke brugerne nogen værdi og Google vil derfor forsøge at fjerne dig fra søgeresultaterne. Du kan snyde dem et stykke tid med artikler, men før eller siden bliver du sparket ud.
Hvis du skal bruge din tid konstruktivt, så brug den på noget der holder og bliver bedre med tiden. Det andet er et kapløb med en meget hård modstander.