Hej Amino'er. Lad mig starte med, at præsentere mig selv, kort og godt. Mit navn det er Mark Petersen, og jeg arbejder til dagligt, som procesoperatør på Novo nordisk. De sidste 2-3år af min fritid har jeg dedikeret til internet marketing genneralt, og mere specifik Wordpress og SEO. Jeg føler nu selv, at jeg har godt styr på det, og jeg kan installere wordpress på hvilket domæne det skulle være i løbet af en times tid. Her er dog ikke taget højde for ændringer af "nameservers" da det oftes taget et par dage, jeg kan godt klare dette også, intet problem. Jeg kan derudover tilbyde 400-600 backlinks til en given website. jeg har en liste med 600 "article directories" som jeg poster en artikel om din niche til, med dit link i naturligvis. og ja, jeg kan godt skrive en SEO artikel til jer også, så det eneste i skal opgive til mig, er linket til din site og det er sådan set det. Derudover kan du jo selvfølgelig selv komme med en artikel, hvis du har en baghånden som du føler beskriver din niche til godt. Jeg ved ikke rigtig om det her er min genre, da jeg aldrig rigtig har udbydt services, men jeg er villig til at prøve, men jeg tager ikke mere end fem ordre ind her i starten. jeg har på fornemmelsen at jeg ikke er den dygtigste til at holde orden osv, men det kommer jo nok hen ad vejen. Men ja, i må endelig ikke tvivle på mine evner inde for WP og SEO, for de fejler absolut intet, det eneste jeg nok ikke er så skrap til, er at holde orden i det hele, så vær venligst lidt toldmådig her i starten. Jeg har en ide om at prisen for Backlinking'en skulle ligge på omkring 500kr og wordpress installation samt de mest normale plugins omkring 300kr. Men igen, jeg kan mange andre ting, og jeg er til at snakke med om prisen.
Men som sagt, så tager jeg ikke mere end 5ordre afgangen i starten, da jeg lige skal se hvor god jeg selv er til at administrere det. Når jo, Wordpress installationen finder sted indenfor 48timer. Men backlinking'en derimod tager lidt længere tid, jeg stræber efter 14dage maks, men små forsinkelse kan ske, som regel en uges tid, hvis det endelig skulle ske.
Håber at høre fra jer :)
Mark Petersen |
Hej Mark,
Jeg tror, at der er flere herinde, som vil være skeptiske overfor dine services, da der er ting, som skurer lidt i ørerne og ting, som du ikke giver svar på. Ting, som er yderst vigtige, så snart det handler om SEO. Og ting, som du bør vide, hvis du har arbejdet dedikeret med SEO de sidste 2-3 år. For at tage de mest gængse spørgsmål, som du vil blive mødt med:
Ang. de 600 backlinks:
- Er det fra danske eller engelske sites
- Er det fra relevante sites og dermed backlinks af høj værdi?
- Hvad skal der ske efter de 14 dage, hvor der er blevet backlinket vildt meget? Det vil nok se unaturligt ud for eks. Google, hvis der så ikke blievr backlinket i samme tempo fremadrettet. (Sandboxed?)
Ang. artikler:
- Skriver du selv artiklerne?
- Spinner du dem? - Hvis ja, hvilken grad af uniqueness vil de så få?
Kan du vise nogle referencer? Evt. nogle af de sider, du har sat op eller nogle af de søgeord, som du ranker højt på. Det vil skabe mere troværdighed.
Det var blot nogle input. Der er sikkert mange flere ting, som skal være på plads, før du vil få succes med dette.
Mvh.
Bo Lyhne