Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man være pro for at få arbejde?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg syntes det er svært at finde nogen, som søger ung arbejdere her på nettet.
Har i nogen ide til hvad jeg kan gøre (og hvad andre med samme problem måske kan gøre),

Jeg har en bruger på Amino Freelance, men jeg syntes bare det er lidt svært pga. jeg er jo kun 15 år
= Ingen uddannelse og heller ikke så mange erfaringer.
Så jeg har jo ingen chance.

Men det kunne jo være at der er nogen herinde, som har brug for en ung, frisk og glad arbejder.

Her er lidt om mig:

• Jeg er som sagt 15 år gammel.
  • Jeg går i 9.klasse på min efterskole.
  • Udover at følge meget med på Amino og se thorborgs talkshow har jeg også læst:

E-pusher 3.0 light
SEO-LEX 3.0 light
Handlekraft af Tune Hein

Så har jeg også et lille projekt i gang (www.scooterfjæs.dk)

Det skal også lige siges, at jeg ikke arbejder for pengene ihvertfald her til at starte med, lige nu arbejder jeg på at få en masse gode kompetencer, referencer og erfaringer.
- Fordi det er guld værdWink

Jeg håber i vil komme med noget godt input, ellers fortsat god dag til jer alle! Big SmileBig Smile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:03

Hvad med at gå med aviser, eller vaske op på den lokale cafe/kro/restauration?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:06
Hej Rasmus Hvad har du tænkt dig og lave er det noget med webdesign og SEO eller hvordan
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:13
Du må kunne give lidt mere information om dig selv, hvor ligger din talent henne? Hvad vil du arbejde med, hvad kan du bidrage med? Måske viser nogle referencer eller kunde udtalelser hvis dette er muligt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:13

Hej i to!

Det med at vaske op på den lokale kro, ville være en super god idé, hvis jeg ikke gik på efterskole, sådan jeg kunne tjene lidt ekstra mønter.Smile

Men det er som sagt ikke, så meget penge jeg går efter, det er mere erfaringer osv.

Ang. hvad jeg vil arbejde med, så kunne jeg godt tænke mig at arbejde med SEO, Regnskab, webdesign mv.
Det er ikke noget helt specifikt, som jeg søger, men jeg kunne da godt tænke mig, og prøve lidt af hvert.Wink

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:15

Hej Alexander!

Ja men jeg har desværre ingen referencer, da jeg ikke rigtig har arbejdet for nogen på nettet før.

Det eneste arbejde jeg har haft, er som så mange andre i en butik og som tømrer.
Jeg vil også gerne arbejde for at finde mit talent, og det jeg er bedst til.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:25

Rasmus T. Nicolaisen:
Ang. hvad jeg vil arbejde med, så kunne jeg godt tænke mig at arbejde med SEO, Regnskab, webdesign mv.
Det er ikke noget helt specifikt, som jeg søger, men jeg kunne da godt tænke mig, og prøve lidt af hvert

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte firmaer og levere en suveræn hjemmeside som er simpel.

Opbyg en portefølje på xx antal hjemmesider og skab reklame igennem kunde anbefalinger.

Jeg har rodede med hjemmesider og selvom man kan levere avanceret ting igennem open source systemer, så det kunderne mest leder efter er en simpel side.

Så lav filerne med neutrale fil navne og overskuelig struktur og sælg den for et acceptabel beløb.
Levere du et godt produkt, kombineret med god kundeservice, så skaber det flere kunder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:54
Enig med Lasse, samtidig kan du også tilbyde at lave noget linkbuilding m.v. bare så du får mulighed for at få nogle referencer og anbefalinger som du kan henvise til næste gang du skal finde kunder :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:06

Jeg har et successfuldt web proxy netværk. Jeg satser på evt at udvide det og sælge VPN hvis du ved hvad det er. 

Det kan blive til mere eller mindre "slavearbejde", men kan sikkert give dig gode referencer og kompetencer til senere. Jeg skal bruge en som kan en eller flere af følgende:

-Skrive artikler på nøgleord i google uden særlig meget konkurrence. Du får nøgleordene af mig og skal så selv skrive/researche til artiklerne. Disse vil blive brugt til både offpage og onpage SEO.

-Vedligeholde/Opsætte en server (linux og/eller windows) med OpenVPN, SQUID og PPTP. 

-Sælge VPN forbindelser til fx. folk fra hans efterskole ;)

-Lave logoer/Designe siderne

-Linkbuilde. Både til mine web proxies og VPN side :)

-Yde support til evt. kunder

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:26

Hej Lasse!

Jeg forstår ikke rigtig hvad du mener?
Altså skal jeg lave en eller flere hjemmesider, og så derefter sælge dem?

Jeg syntes det lyder rigtig spændende Rasmus, jeg skriver en PM.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)