|
33% falder fra allerede på side 1?
|
1000 tak for jeres input - der er en del jeg vil prøve at lave om nu. Christiane - fedt du gik hele vejen igennem! Mht. login - alle kan forhåbentlig shoppe UDEN at være logget in? Linien med log in er der kun lige til dem som er med i kundeklubben ? Eller fungerer det anderledes med jer/dig som er inde første gang (nu er jeg lidt urolig) for umiddelbart ville jeg slet ikke tro det var noget man lagde mærke til medmindre man var kundemedlem - alternativt et jeg helt enig. Mht. gaveindpakning er jeg også enig! En del bruger den, men syntes selv at set uppet er alt for dominerende - og for nogle åbenbart svært at forstå. Problemet er bare, at det er en GP opsætning som jeg enten kan vælge til eller fra og vælger jeg den fra, så fjerner du KUN muligheden for gaveindpakningen, altså den del på samme side. Jeg har ikke mulighed for at samle hele checkout på een side - hvilket jeg syntes er et STORT problem, ligesom jeg syntes det er et problem at alle skal indtaste mail som det første uden at vide hvad der så sker. Jeg har talt med GP vedr. kundeklub OG tilmelding af Nyhedebrev. For begge dele blir du signet up til (hvis du vælger det) også selv om du ikke gennemfører handlen og det er bare ikke i orden. GP ser det ikke som et problem og siger bare "sådan er systemet" - men gir dig ret i at det tangerer SPAM. Jeg vil strax kaste mig over forsiden og øvrige forslag - men åh altså, der er så mange begrænsninger i systemet - glæder mig til der blir råd til en magentoshop!. Håber I vil kigge igen når jeg har været det hele igennem? KH Charlotte |
|
Mejner Therkildsen
Hej Charlotte
jeg har været inde på din hjemmeside og kikke. syntes ellers den ser flot ud, men måske lidt kedelig i farverne. Den er let at gennemskue og opsætninger er da okay. Husker du at ændre din forside med tekst og farver ca hver 14 dag, det gør jeg og det gør at mine kunder bliver lidt længere. Jeg har ligeså fjernet alt der har med fragt at gøre, da det åbenbart afskrækker folk at man reklamere med billig fragt. det få de som den sidste oplysningen og jeg har valgt at tage en fast pris på 45 kr. ( sender med GLS) og det virker. Du er velkommen til at se forbi min hjemmeside . WWW.dahlsgravering.dk held og lykke fremover.
Elke |
Takker igen, Nu har jeg i det sidste døgn arbejdet med layout til forsiden som både skal være enkelt, overskueligt, informativt, spækket med billeder, appetitvækkende etc. Det er lidt af en udfordring at få alle disse ting ind på en side UDEN at skulle scrolle og med et ønske om at siden skal fremstå enkel - samtidig med at jeg er underlagt GP's standard opsætning og altså kun har midterfeltet til rådighed! Alligevel har jeg gjort et forsøg - har jeg skudt fuldstændig forbi? Er det for voldsomt? Jeg ville jo allerhelst bare have en helt enkelt lækker forside og aller helst UDEN "link spalterne" i venstre og højre siden, men det må vente til Magento kommer på banen! Håber I gider kigge igen og vende tilbage! For er det helt håbløst må jeg jo starte forfra igen! KH Charlotte |
Mere direkte call-to-action der adskiller sig fra resten af layout, som der bliver skrevet tidligere: ryk FB + Trustpilot ned og smid et stykke "information" ind du ved dine besøgende vil klikke på. |
Hej Charlotte, allerede meget bedre. Jeg ved godt at det aldrig kan lade sig gøre at realisere ALLE tiltag. Slet ikke når man ikke selv er html/php programmør og kører en std. platform. Jeg har en lidt lav, men bred skærm, så jeg vile anbefale dig at sætte bjælken med tilbud og nyheder øverst. Og når jeg klikker ind på en kategori til venstre - læg flere produkter in her direkte på mellemsiden. Der, hvor jeg har set, var der kun 1. Det ser lidt tamt ud. Enten er en del, som du vil lokke med eller også slet ingen (i min optik). God vind! PS: kan jeg lokke dig til at teste www.legehimlen.dk for funktionalitet, som går i luften idag? 1000 tak ;o) |
Hej Christiane, Tak igen. Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Er det på siderne hvor man skal vælge f.eks. køn og varegruppe, der skal flere varer (billeder) ind? - skal nok tjekke din side igennem :) KH Charlotte |
Hej Charlotte, det er når jeg går ind på fx. tilbud. Så fremkommer 6 kategorier + 1 par ridebukser. Her ville det være fedt med fx. en håndfuld eller 2 af dine fedeste tilbudsprodukter, så jeg kunne blive fristet til bare een af de varer. Når først man har noget i kurven, er det nemmere at handle videre. Tommelfingerregel er at stille kunden overfor så få valg som muligt. Så når jeg trykker på "tilbud", vil jeg i virkeligheden bare gene se tilbuddene, og helst være fri for at tage stilling til flere undergrupper. Sig endelig til, hvis jeg skal uddybe mere ;o) |