Hej amino'er, Jeg vil sætte stor pris på nogle input om, hvordan en forside "idag" skal se ud! Jeg har et frafald på 33% allerede på forsiden. På min tidligere forside var der mange flere billeder og en hel del flere informationer - men også her var frafaldet på side 1 stort. Hvad skal jeg gøre anderledes?Hvordan skal en "up to date" forside se ud i dag? Herudover falder de næste 37% (bare i dag) ud, inden for de første 0-10 sekunder - så der er altså noget helt galt, men jeg kan ikke selv gennemskue det. Min shop er en Golden Planet, som helt klart har en hel del store ulemper bl.a. at jeg ikke bare lige kan ændre opsætningen såsom checkout, men det er så heller ikke lige her det største frafald er! Hvad kan jeg (selv) gøre anderledes? Syntes jeg er kørt helt fast! Håber virkelig der nogen herinde som kan komme med lidt guldkorn, for det er der kraftigt brug for! Mange forventningsfulde hilsener Charlotte |
33% falder fra allerede på side 1?
|
|
|
Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.
Baggrunden og farven bag menuer finder jeg "irriterende". Prøv evt. at flytte TrustPilot og FB ned og fyld et par annoncer ind med særtilbud der fanger. Farverne er simpelthen for Facebookagtige. |
Køb ren argan olie her
Hej Charlotte. Nogle gange er det de mindste detaljer der skal ændres, for at 1. gangsbesøgende får en langt bedre oplevelse. Nu er det første gang jeg besøger din side - og min interesse bliver ikke fastholdt. Men umiddelbart tror jeg, at det er helt simple ting der skal ændres. Det er bl.a. dit farvevalg med de lilla nuancer - har du prøvet andre farver? Du har små 400 fans på din FB side - har du overvejet, at spørge dem, hvad de synes omkring din forside, farvevalg m.m.? Skriftypen i den øverste top-banner er heller ikke optimal efter min mening. Den leder tankerne hen på en hobby-side. De papir-klip ligende figurer i topbanneret skulle nok overvejes, da de igen leder tankerne hen mod ovenstående. Brug i stedet topbanneret på, at de 2,3 eller 4 vigtigste/ bedste salgsargumenter for at folk skal benytte netop dig. Ved godt, at du allerede skriver "bedste mærker..bedste priser" - men det gør det altså ikke for de fleste. Mange (især) webshops med børnetøj, bruger et topbanner til at skrive fx; - fast lav fragt, 25 kr. - dag til dag levering ved bestilling inden kl. 13. - følg os på Facebook her (såfremt man har en aktiv og konverteringsvenlig FB side med +200 fans). - gratis gaveindpakning. - altid 14 dags returret. - leverer også til udlandet. - altid stort udvalg og de nyeste varer. - fri fragt. - logo af de 3-4 bedst sælgende mærker. - link til "outlet". - eller alt muligt andet, hvor du måske har en fordel frem for din konkurrenter. Håber det kan bruges til lidt inspiration. Det er bare at prøve sig frem. Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du vil have en telefonisk gennemgang af din side.
Med venlig hilsen Johannes
|
Hej Charlotte Min første indtryk er at din baggrund er alt for voldsom. Den skal være mindre anonym så man kan nyde dit tøj i stedet. Forsidebilledet ville jeg skifte ud. Det signalere ikke forskellighed - muligheder. Det præsentere ikke at du rent faktisk har mange mærker at byde på. Så ville det måske være en idé at gøre produktbillederne større og gemme det meste af info'en til siden hvor man vælger varen. Billeder er bare super vigtige, når man handler tøj over nettet. Prøv at se på House of kids hjemmeside - enkel og overskuelig - signalerer stil. Og baggrunden er med til at fremhæve de billeder der er valgt til siden. Go´ arbejdslyst. Mvh Nordstrøm
|
ih hvor er det bare dejligt med noget input - tak. Farverne vil jeg straks gøre noget ved! Og p.t. er det store billed lavet til link. MEN jeg undrer mig lidt over at I siger siden IKKE er "enkel" ? Sammenlignet med min tidligere forside, hvor der både var stemningsbilleder OG varer med før og nu priser samt flere af de andre ting i nævner - ja, så er den nye side da MEGET enkel? (vil lige understrege at den tidligere forsiden ikke % vis solgte bedre). Jeg har efterhånden forsøgt mig med flere varianter - men tror måske også at jeg skal prøve med nogle flere "hvorfor købe her" tekster i banneret...? Findes der en eller anden gylden regel for hvad en forside SKAL indeholde og IKKE indeholde? Desværre er det jo kun selve designet i midten jeg kan gøre noget ved, for alt det andet ligger jo fast i GP systemet og hjælp til at ændre på det, kan man i hvert tilfælde ikke få fra dem! Meget mere input er velkomment.. C. |
Et frafald på 33% er vel ikke helt dumt (jeg har hørt om langt værrer) - men hvad der er interessant er vel om din forside ligger væsentligt over dine andre sider i bouncerate? og hvad er det for noget trafik du får? - Hvis din topindgangside er din forside, kunne det tyde på at du har meget direkte eller "referal" trafik? / Ulrik |
Jeg ville slette topbilledet af de to piger og alt, hvad der befinder sig i denne "rubrik" hele vejen ned. Og så ville jeg starte forfra med at indsætte udelukkende produktbilleder OG i en større størrelse end dem, I har nu. Kom til sagen og FRIST med jeres varer. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.