Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aalborg: Kom og oplev M1 direktør på fredag!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:37

Lyder ellers fedt, men skal arbejde 16:15 :(

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 00:04

Hej Claus,

Øv, ærgeligt at høre! Håber du følger vores facebook side og kommer næste gang! :-)

Mvh.
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 00:20

Rigtig godt initiativ :-)

Henvender I jer kun mod studerende, eller er det for iværksættere generelt? På jeres hjemmeside ser det umiddelbart mest ud til, at det er for studerende iværksættere.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 08:05
Hej Bo, Alle er velkomne til vores Kickstart arrangementer - studerende eller ej! Jeg håber på at se dig! :-) Med venlig hilsen Anders Pedersen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:21
Supergodt initiativ. Hvor er der desværre for mange spændende arrangementer lige kort før projektaflevering.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Vi ses!
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 18:49
Hej Gita Hvis du arbejder effektivt på projekt op til kickstart launch kl. 15.30, så kan du med god samvittighed holde fri fra kl. 15.30 til kl. 19.00 i Kickstart. Man kan alligevel ikke holde fokus effektivt så lang tid af gangen. Er du Aalborg iværksætter? Så gå ind at tilmelde dig nu! /Anders Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Jeg bor i Aalborg og jeg er iværksætter inden længe, nu tager jeg springer og tager springet fra freelancer til selvstændig. :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 18:56
Hej Ebbe,

Det lyder rigtig godt! Vi ses! :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)