Hej Karina, Spændende tråd at følge med i. Som jeg kan forstå er du interesseret i at få koblet en betalings gateway til din webshop, og i den forbindelse er jeg sikker på at jeg kan hjælpe dig. Jeg arbejder for DIBS Payment Services, så hvis du har lyst og tid, er du mere end velkommen til at kontakte mig. Hvad angår prissætningen, har vi indtil for nylig arbejdet med listepriser. Dette er vi dog umiddelbart gået væk fra. I stedet koncentrerer vi os om at skabe en løsning der matcher dine behov, for derefter at finde en prissætning der gavner begge parter. Du kan fange mig på følgende mail: mads.jensen@dibs.dk Jeg ser frem til at høre fra dig.
Mvh Mads Degn Jensen |
enovato:På hvilke punkter har Epay flere tekniske muligheder? Præ-supporten hos begge steder har jeg oplevet som meget høj med meget hurtig responstid, men har selvfølgelig ikke oplevet dem på daglig basis.
Vi benytter Quickpay dagligt hos www.divadore.dk. Jeg kan bekræfte vi aldrig har oplevet nedetid hos dem. Det har altid fungeret perfekt hos os, både når kunderne betaler og den efterfølgende behandling af transaktioner.
Vedr. support. Vi har kun haft brug for at kontakte dem én gang med et uddybende spørgsmål og der var svar med det samme.
Tekniske muligheder aner jeg ikke noget om, men de kan det vi har brug for.
Mvh. Charlotte