Hej i dejlige Aminoer Jeg har kørt min nyhedsside GearNYT.dk i omkring 3 måneder efterhånden, og i dag har jeg nogle tilfredsstillende besøgstal, som jeg faktisk ikke havde ventet at have på så kort tid. Har efterhånden fået mig nogle faste læsere på siden, men jeg oplever desværre også at mange af de nye besøgende hurtigt forlader siden igen. Jeg sidder og kigger i Analytics lige nu, og der har jeg en afvisningsprocent på 63,89%, hvilket jeg jo synes er temmelig voldsomt. Ville høre om det er muligt at få feedback på siden - hvordan oplever i den, får i lyst til at blive på siden, hvad kan det evt. skyldes, at de besøgende forlader den, uden de når at se flere sider? :-) Jeg kunne forestille mig en stor del af det måske skyldes at de kommer direkte fra en søgemaskine, hvilket min statistik også viser, og at de derfor blot læser nyheden, og det er dét. Håber på konstruktiv kritik og feedback.
Tak på forhånd :-) |
Hej Daniel
Synes sidens design er meget standard og får ikke sådan en lyst til at klikke videre og læse artiklerne. Specielt toppen, synes jeg er meget kedeligt og grå.
Du kan lade dig inspirere af disse sider gizmodo og engadget.
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson