Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går skift af domæne (.dk -> .com) udover rangering på Google?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Da jeg længe har ligget på en lille server herhjemme med lidt for mange restriktioner, efter min smag, så valgte jeg fornylig at købe et nyt webhotel - der dog ikke understøtter .dk-domæner (og kan heller ikke umiddelbart DNS'e, da navneserveren ikke er registreret hos dk-hostmaster).

Min tanke er derfor at købe .com-domænet, og overføre min side til den nye server, men kommer dette til at gå udover min placering på Google?

Går også udfra - eftersom jeg ikke kan DNS'e mit .dk-domæne til den nye server - at jeg på en eller anden måde skal have gjort det inaktivt, således der ikke kommer til at ligge en .dk version, med aldrende indhold, og en .com version?

Ser frem til noget gode svar!

Mvh

Bluedane

Læs dine fodboldnyheder på Footy.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:09

bluedane:
Min tanke er derfor at købe .com-domænet, og overføre min side til den nye server, men kommer dette til at gå udover min placering på Google?

Ja, det gør det, da du opretter en ny side, men du kunne jo være smart og gøre følgende:

Opret et gratis webhotel hos feks www.maxiweb.dk , og peg dit dk-domæne derhen, herefter laver du bare en simpel 301 redirect til dit .com domæne og så bliver du ikke straffet af google

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:07
Det er meget svært at få det lavet ordentligt - hvis du har økonomi til det, så kontakt concept interest el. Thomas rosenstand! Så er du sikker på et godt resultat!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)