Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lige talt pænt til en sælger :-D

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Intetsigende:

Rune Gjersvik:
Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri.

Den går vel begge veje?

Rune Gjersvik:
og hold jer væk, istedet for at skabe dårlig stemning med nedladende bemærkninger og dårlige ratings.

Er der et regelsæt knyttet til ratings som skal overholdes? Hvis rating ikke må bruges i Cafe og Hygge, hvorfor er muligheden der så?

Hold da fast, du er virkelig intetsigende! ">Trollolololo lololo lololo

(dybt) Godnat... - sov godt.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:57

Intetsigende:

Er der et regelsæt knyttet til ratings som skal overholdes? Hvis rating ikke må bruges i Cafe og Hygge, hvorfor er muligheden der så?

Alt med måde, men der er ingen grund til bare at kaste med negative stjerner, bare fordi at emnet ikke behager en, og da slet ikke i café og hygge. Det har gang på gang vist, at det er med til at skabe splid.

Stjerne-debatten har desuden været oppe at vende utallige gange.

Iøvrigt så skal vi heller ikke diskutere det i hans tråd. Så vi lader den ligge her, eller du opretter en ny, hvis du finder det interessant.

Mvh Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28

Skønhed & Personlig pleje:

Det er nok ikke en hemmelighed, at man som erhversdrivende er afhængig af hinanden.

Nååh men for gøre det kort.. Der er to scenarier:

Smile Ringer man selv som en virksomhed ud til sine kunder, forventer & håber man med en venlig modtagelse.

Devil Men bliver man selv ringet op af en anden sælgende-virsomhed, kan man ind imellem blive lidt irreteret  

Hej

Det er faktisk det mest sigende man kan sige. Også derfor at man må være konsekvent, og så ikke selv ringe rundt.

Jeg har så valgt en anden måde at gøre mig opmærksom på. Fx så lurer jeg produkter, produkttegninger osv. Og udfra det laver jeg et replika af deres produkt og sender til dem. Det giver faktisk meget mere.

For ikke andet, at de er rystet over at hvor tæt man kan komme på deres design uden at have set deres produkt.

Dyrt ja, men givende. Og så viser det 2 ting. At man vil dem som kunde. Og at man kan lave noget.

/Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Bør man generelt ikke snakke pænt til alle mennesker, man kan skam godt sige nej tak på en pæn måde på under 30 sekunder og hvad betyder de 30 sekunder ud af hele dit liv og du har ovenikøbet behandlet et andet menneske på en pæn måde, hvis du bruger yderligere 30 sekunder kan du endda gøre dette menneske glad ved også at smile i telefonen også selvom du siger nej.

Så tal altid pænt også selv de "forstyrer" dig midt i noget, brug de 30 sekunder og gør både dig selv og personen i den anden ende glad, det er nu min holdning til den slags.

Best regards

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
hahaha du har da humor for en jyde at være Big Smile

Hmm. Det er skam herovre vi har den bedste af slagsen Wink

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11

Kim Boldig:
Bør man generelt ikke snakke pænt til alle mennesker, man kan skam godt sige nej tak på en pæn måde på under 30 sekunder og hvad betyder de 30 sekunder ud af hele dit liv

Undskyld jeg spørger, men hvem fanden, ja undskyld udtrykket accepterer et nej tak. Det har jeg prøvet, og det virker ikke. Og så skal man sætte en sur mine på, efter 5 min.

Nu bliver jeg ringet op mellem 5 og 10 gange om ugen. Af forskellige mennesker der vil sælge mig et eller andet jeg ikke aner hvad er. Og ærligt så er det meget irriterende. De eneste jeg har oplevet der accepterer et nej er Jyllands posten. Alle andre skal lige og lige. Og det hænger mig faktist rigtig langt ud af halsen.

Når jeg har sagt nej engang, så kommer svinet op i mig. Og det må de stakkels wannabe så acceptere, for så kan de sq ærligt lade vær.

Og jo, er da venlig overfor nogle af mine kunder, men ikke alle.

/Kenneth

Fra Harndrup
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:45

Vil sige at det er rigtigt godt klaret, jeg tror endnu ikke jeg har taget mig selv at tale pænt til en sælger som har ringet og prøvet at se om de kunne "præge" mig noget, crap på som jeg alligevel aldrig ville får brug for.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:39
Sune Quvang Iversen :

Vil sige at det er rigtigt godt klaret, jeg tror endnu ikke jeg har taget mig selv at tale pænt til en sælger som har ringet og prøvet at se om de kunne "præge" mig noget, crap på som jeg alligevel aldrig ville får brug for.

Jeg har altid undret mig over den generelle opfattelse herinde, at man synes det er helt i orden at være ubehøvlede overfor telesælgere, da jeg har den grundlæggende holdning, at jeg taler pænt til alle. Indtil de har bevist at de ikke forjener det, i hvert fald.

Vi "tvinger" vores sælgere til at prøve noget nyt hele tiden, for at sikre os at de udvikler sig, og for at de ikke skal sidde fast i den samme trivielle rille.

Stærkt inspireret af dit indlæg, vil jeg fortælle drengene at det nye de skal prøve i dag er, at lave en meget kort "er du tilfreds med din nuværende løsning" indledning, og så skal de give en verbal sviner til alle der ikke er utilfredse.

Det bliver nok ikke til mange salg i dag, men til gengæld er jeg overbevist om, at vi kommer til at have der skide sjovt :o)

Og så tror jeg at der skal være en præmie til den der får flest tilbagekald, og som formår at give den der ringet tilbage endnu en sviner, for at ringe og forstyrre os i vores arbejde.

Det bliver en sjov dag i dag, så tak for inspirationen. Bliver det en succes, i en eller anden form, bliver det utvivlsomt et fast tilbagevendende punkt. Bliver det ikke en succes, finder jeg i det mindste ud af, hvad det er for en tilfredsstillelse der bliver opfyldt, ved at opføre sig som en nar over for mennesker man ikke kender :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:57

Med tanke på hvem der har startet tråden, må jeg indrømme at overskriften gav anledning til et lille smil her.....

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Side 5 ud af 5 (50 indlæg)