Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nicebird Beta er nu klar!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg vil gerne lige præsentere jer for mit nyeste projekt, Nicebird.dk, som er en e-handelsplads hvor man kan købe og sælge brugte varer. Og I tænker sikkert hvorfor det hedder Nicebird, når det ikke har noget med flotte/seje/fede fugle at gøre. Det hedder det fordi jeg er træt af alle de traditionelle og kedelige domænenavne som jimmysavis.dk, dengamleavis.dk... denblåavis.dk?.. :D og derfor har jeg valgt et navn som kan appellere til det unge segment i Danmark.

Lige nu er siden stadigvæk i Beta mode, hvilket betyder at der stadigvæk er fejl på siden. Men jeg arbejder hårdt for at gøre den perfekt. Men indtil da vil jeg gerne vide hvad i synes om projekt Nicebird, og hvad der kan gøres bedre.. For der er sikkert en masser af ting som kan rettes på! :-)

Linket til siden: Nicebird

Jeg vil sætte pris på konstruktive kommentarer :-)

Bedste hilsner 

Jimmy Wington Le

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:35

Hej Jimmy

Er positivt overrasket, det ser super godt ud ! 

Der er faktisk ikke rigtig nogle ting jeg selv ville ha' gjort meget anderledes, det ser gennemgående rigtig godt ud. 

Jeg ville nok tilføje en grøn knap under "Bliv annoncør"- knappen, der hedder: "Om Nicebird". Hvor du lige skrev hvordan det fungerede med alt det juridske, betalingen og alle de andre praktiske ting. Ved ikke helt om denne funktion er tilgængelig efter man har lavet en bruger, men hvis ikke andet er det nok en god ting at have. Denne "om os" side, kan du evt. lave en lille animeret film eller noget i den stil, hvor der bliver fortalt om de tidligere nævnte ting, bare for at gøre det lidt anderledes end alle de andre. 

En film alla denne: 

http://www.goldenplanet.dk/produkter/webshop.html

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 10:46

Hej Christian, tak for et fedt svar!

Du har nok ret i at det skal være en "om os" knap, så det vil jeg lave :) Det jeg havde tænkt var også at designe de helt små deltajer på siden således, at det bare bliver perfekt. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:23

lidt mere tekst på forsiden til søgemaskinerne

lidt flere muligheder til at ligge måske flere billeder i annonce

kan der laves linje skift i annonce ellers vil lange over 100 ord virke lidt uoverskuelig annonce.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:42

Hej Mikael!

Tak for respons. Ja jeg skal nok lige smide noget mere tekst på forsiden. Mht. linjeskift, så skal det nok lige fikses. Kan godt se at det virker uoverskuelig når teksten ikke er delt op i flere segmenter. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:07

Hjemmesiden er fin. Men jeg synes der mangler noget..

Billedernes kvalitet er ikke i top, ser ud som om de er blevet strukket.

Jeres url er ikke søge venlige.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:07

Nu går jeg ud fra at der bruges en WYSIWYG-lignende editor til at oprette annoncer, så kan du bruge den indbyggede nl2br() funktion, så et enter i editoren bliver til et <br /> tag. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 11:26

@Alexander

Kigger lige på hvordan jeg kan løse problemet med billederne. Hvad tænker du helt præcist på når du siger at url'en ikke er søgevenlig? Skal det i stedet være noget i stil med: "http://nicebird.dk/annonce.php/iphone_4_id?1234" ?

@Kentora

Tusind tak for input. Jeg smider det lige på "to-do" listen :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)