Jeg vil gerne lige præsentere jer for mit nyeste projekt, Nicebird.dk, som er en e-handelsplads hvor man kan købe og sælge brugte varer. Og I tænker sikkert hvorfor det hedder Nicebird, når det ikke har noget med flotte/seje/fede fugle at gøre. Det hedder det fordi jeg er træt af alle de traditionelle og kedelige domænenavne som jimmysavis.dk, dengamleavis.dk... denblåavis.dk?.. :D og derfor har jeg valgt et navn som kan appellere til det unge segment i Danmark.
Lige nu er siden stadigvæk i Betamode, hvilket betyder at der stadigvæk er fejl på siden. Men jeg arbejder hårdt for at gøre den perfekt. Men indtil da vil jeg gerne vide hvad i synes om projekt Nicebird, og hvad der kan gøres bedre.. For der er sikkert en masser af ting som kan rettes på! :-)
Der er faktisk ikke rigtig nogle ting jeg selv ville ha' gjort meget anderledes, det ser gennemgående rigtig godt ud.
Jeg ville nok tilføje en grøn knap under "Bliv annoncør"- knappen, der hedder: "Om Nicebird". Hvor du lige skrev hvordan det fungerede med alt det juridske, betalingen og alle de andre praktiske ting. Ved ikke helt om denne funktion er tilgængelig efter man har lavet en bruger, men hvis ikke andet er det nok en god ting at have. Denne "om os" side, kan du evt. lave en lille animeret film eller noget i den stil, hvor der bliver fortalt om de tidligere nævnte ting, bare for at gøre det lidt anderledes end alle de andre.
Du har nok ret i at det skal være en "om os" knap, så det vil jeg lave :) Det jeg havde tænkt var også at designe de helt små deltajer på siden således, at det bare bliver perfekt.
Tak for respons. Ja jeg skal nok lige smide noget mere tekst på forsiden. Mht. linjeskift, så skal det nok lige fikses. Kan godt se at det virker uoverskuelig når teksten ikke er delt op i flere segmenter.
Nu går jeg ud fra at der bruges en WYSIWYG-lignende editor til at oprette annoncer, så kan du bruge den indbyggede nl2br() funktion, så et enter i editoren bliver til et <br /> tag. :)
Kigger lige på hvordan jeg kan løse problemet med billederne. Hvad tænker du helt præcist på når du siger at url'en ikke er søgevenlig? Skal det i stedet være noget i stil med: "http://nicebird.dk/annonce.php/iphone_4_id?1234" ?
@Kentora
Tusind tak for input. Jeg smider det lige på "to-do" listen :-)