Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OISTER mobil - har I prøvet det?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft det i to måneder...  Kunne ikke komme igennem til deres kundeservice, da jeg ville have flyttet et nr over til dem. Har i Bibob i dag ca. samme priser som Oister.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:17
Har haft Oister det sidste stykke tid med stor succes. God dækning og priser.
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:47

Arash Saberi // Baam Rengøring:

Jeg vil råde dig til IKKE at tage OISTER som dit selskab. Jeg har nogle kammerater

der var rigtig sure/utilfredse med det,

Derimod køre "Telenord" god stil, de kokser ikke i regnskaberne

og deres dækning er optimal! :)

Min erfaring er lige omvendt. Både mht mobilt internetforbindelse og mobiltelefoni har Telenor været "gode" til at fakturere mig dobbelt. Jeg havde betalt intropris i butikken og dernæst sendte de mig sgu også en regning på samme. Begge gange. Den mobile internetforbindelse var ufatteligt elendig - både her i Aalborg og ude ved kysten. Opsigelse gør de heller ikke så nemt som muligt ;-)

Jeg har Oister nu mht internetadgang. Den er så god at jeg har opsagt min faste internetforbindelse. Eneste ulempe er at jeg så altid skal have det USB stik i. Hvis jeg er ude ved kysten virker det også over alt forventning. 

Jeg kan ikke udtale mig om Oister mht telefoni. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:57

Jeg har pt. Oister, og fik mit nummer flyttet til dem i sidste månede. 

Jeg havde før dem telenor, hvilket jeg var rigtig utilfreds med, da deres dækning virkelig var lort, og der var langsomt mbit når jeg var på computeren med min iphone. 

Jeg kan varmt anbefale Oister, med god dækning, og rigtig gode priser! 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Odense
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:26

Arash Saberi // Baam Rengøring:

Derimod køre "Telenord" god stil, de kokser ikke i regnskaberne

og deres dækning er optimal! :)

Må nok indrømme, jeg har oplevet lige det modsatte - Oister fungerer super, og kundeservicen er i top, hvorimod jeg er virkelig træt af telenor (og har kun haft deres internet i tre måneder)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 04:36

Tak for svar til allesammen, er glad for I vil hjælpe så pænt! 

Kan se der er lidt blandede meninger om det...

Håber I ser beskeden, men vil I ikke være flinke at skrive hvor i landet I har haft problemer med opkald?

Jeg er mest omkring Holbæk, nordvest sjælland og vil også bruge nogle timer syd for Køge! 

Tak!

/ Daniel :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 06:21

Daniel Lehmann Jafari:

Håber I ser beskeden, men vil I ikke være flinke at skrive hvor i landet I har haft problemer med opkald?

Jeg er mest omkring Holbæk, nordvest sjælland og vil også bruge nogle timer syd for Køge! 

Jeg har ingen problemmer haft i de områder overhovedet. De eneste gange jeg har problemmer har været langt ude i en skov, hvor jeg skulle overnatte, der havde jeg let problemmer med signalet

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 06:43

Henrik Nielsen:
Jeg har ingen problemmer haft i de områder overhovedet. De eneste gange jeg har problemmer har været langt ude i en skov, hvor jeg skulle overnatte, der havde jeg let problemmer med signalet

Lyder okay for mig så, jeg er ikke så tit i skove så det skulle ikke betyde det vilde :o)

Jeg vil give det et skud, det lyder som om at det er det værd! Det er jo en ret så god pris!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 06:43

Henrik Nielsen:

Lyder okay for mig så, jeg er ikke så tit i skove så det skulle ikke betyde det vilde :o)

Jeg vil give det et skud, det lyder som om at det er det værd! Det er jo en ret så god pris!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:53

Du skal lige være opmærksom, hvis du har smartphone - og er i udlandet en gang imellem!

Hvis du skal bruge data i DK, så skal "dataroaming" være slået til. (i hvert fald på en HTC). Ellers hopper den af netværket, hver gang den skifter til TDC's net - hvilket den gør ret tit nogle steder.

Problemet er så, at hvis man glemmer at slå dette fra, når man er i udlandet, så henter den automatisk data til udlandspriser - og det kan godt blive en dyr affære.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)