Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OISTER mobil - har I prøvet det?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Problemet er så, at hvis man glemmer at slå dette fra, når man er i udlandet, så henter den automatisk data til udlandspriser - og det kan godt blive en dyr affære.

Det problem er til at løse. På oister.dk kan du slå data i udlandet fra i dit kontrolpanel.

/ Emil

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har generelt rigtig gode erfaringer med Oister og deres service. Eneste problem er at der er lidt dårlig dækning ved min ene bopæl lidt udenfor Århus (Dette har der dog været med alle de udbydere jeg tidligere har haft)

 

Ha' en god dag :)

 

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Du skal lige være opmærksom, hvis du har smartphone - og er i udlandet en gang imellem!

Hvis du skal bruge data i DK, så skal "dataroaming" være slået til. (i hvert fald på en HTC). Ellers hopper den af netværket, hver gang den skifter til TDC's net - hvilket den gør ret tit nogle steder.

Jeg har iPhone, er det nemt at slå til og fra i så fald? 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Det problem er til at løse. På oister.dk kan du slå data i udlandet fra i dit kontrolpanel.

Lækker information. Må jeg lige huske at gøre så!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg har iPhone, er det nemt at slå til og fra i så fald? 

Se Emil Blüchers svar ovenfor.

Man kan åbenbart slå dataroaming i udlandet fra via sit abonnement. (ved at logge ind på "Mit Oister.")

 

Edit: Nå, der var jeg for langsom... ;-)

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Arash Saberi // Baam Rengøring:

Hej.

Jeg vil råde dig til IKKE at tage OISTER som dit selskab. Jeg har nogle kammerater

der var rigtig sure/utilfredse med det,

Derimod køre "Telenord" god stil, de kokser ikke i regnskaberne

og deres dækning er optimal! :)

Vh Arash

 

Der er jeg dog dybt uenig! Jeg har selv Oister and I love ti! :o)

Der er ingen problemer, og de sender gerne en email, når det er tid til at tanke op (hvis man ikke har det på automatisk optankning).

 

Telenor derimod, har jeg KUN hørt dårligt om!

Pt skylder de en af mine venner lidt over 1000kr, da de hver måned i næsten et halvt år, gav ham en ekstraregninger på 0kb internet(!), for et hvis antal kroner.

Han skulle altså betale for at være på internettet, selvom der selv i fakturaen står at han ikke har været på Internettet - Telenor indrømmer selvfølgelig at det er en fejl, men er en utrolig lang tid om at komme tilbage med de penge.

Sagen er ca 6måneder gammel, og min ven har stadig ikke modtaget nogen penge.

 

Så telenor vil jeg bestemt ikke anbefale! :o)

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte mere på det dataroaming, med at slå det til... Kan det gøres i indstillingerne eller?

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

Telenor derimod, har jeg KUN hørt dårligt om!

Pt skylder de en af mine venner lidt over 1000kr, da de hver måned i næsten et halvt år, gav ham en ekstraregninger på 0kb internet(!), for et hvis antal kroner.

Han skulle altså betale for at være på internettet, selvom der selv i fakturaen står at han ikke har været på Internettet - Telenor indrømmer selvfølgelig at det er en fejl, men er en utrolig lang tid om at komme tilbage med de penge.

Sagen er ca 6måneder gammel, og min ven har stadig ikke modtaget nogen penge.

 

Så telenor vil jeg bestemt ikke anbefale! :o)

 

 

Lander nok også på det gode ''østers'' :o)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)