Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min side, så er du sød!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har overtaget et koncept og varelager fra en fantastisk flink Amino-bruger. Jeg har nu opsat en lille e-shop, hvor jeg sælger malerier

Hvis du gider bruge et øjeblik på siden, kigge lidt på malerierne og så lige skrive et par ord om din oplevelse her i tråden, så gør er du et godt menneske!

Tjek siden her: 

Art A Holic

På forhånd mange tak!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:54

Hej

Generelt er der en rimelig lang ventetid på de forskellige sider.

Herudover fremgår det ingen steder, hvem der handles med eller eks. adresse, navn og CVR-nr. m.v..

Udseende m.v. har jeg ikke noget at udsætte på, ser fint ud for mig.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:13

Tonny Skov Pedersen:

Hej

Generelt er der en rimelig lang ventetid på de forskellige sider.

Herudover fremgår det ingen steder, hvem der handles med eller eks. adresse, navn og CVR-nr. m.v..

Udseende m.v. har jeg ikke noget at udsætte på, ser fint ud for mig.

Tonny

Hej Tonny,

Jeg er opmærksom på ventetiden, men tak for heads up.

Det passer ikke, at det ikke fremgår, hvem der handles med. Det står faktisk her: http://art-a-holic.dk/om-artaholic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:34

Hej Kristoffer

Jeg er enig med Tommy's input. Jeg kan heller intet finde om fx CVR-nummer.

Nu er jeg selvfølgelig ikke klar over, om du har et CVR-nummer, men du skal være opmærksom på, at hvis en virksomhed har et CVR-nummer skal dette altid fremgå af en evt. hjemmeside (og selvfølgelig brevpapir og fakturaer).

Se Erhvervs- og Selskabsstyrelsen http://www.eogs.dk/sw25344.asp

"Virksomheden skal eksempelvis anvende sit CVR-nr.  ved kontakt med offentlige myndigheder, ligesom der altid skal fremgå CVR-nr. af virksomhedens brevpapir og eventuelle hjemmeside."

Bortset fra det: Spændende billeder :o)

Susan :o)

Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:38

Fin, overskuelig side :)

Skal jeg gå i pettitesseafdelingen, så mangler du lige at få rettet 'more info' knapperne til dansk, og så generer det mig lidt at den grønne 'bestil nu'-knap er større end den røde med prisen.. Det ser lidt skævt ud på den måde det står på.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:38

Susan Vestergaard:

Hej Kristoffer

Jeg er enig med Tommy's input. Jeg kan heller intet finde om fx CVR-nummer.

Susan :o)

Hej Susan,

Det er der en god grund til - jeg har intet CVR nummer og 'shoppen' er udelukkende en fritidsbeskæftigelse. Man kan dog sagtens se, hvem man handler med - det var det jeg kommenterede på.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kristoffer Føns:
Hejsa,
Jeg har overtaget et koncept og varelager fra en fantastisk flink Amino-bruger. Jeg har nu opsat en lille e-shop, hvor jeg sælger malerier
Hvis du gider bruge et øjeblik på siden, kigge lidt på malerierne og så lige skrive et par ord om din oplevelse her i tråden, så gør er du et godt menneske!
Tjek siden her: 
På forhånd mange tak!
Hej Kristoffer
Jeg har været inde og kigge lidt mere på din hjemmeside.
Generelt er siden sat pænt op, og med ok farvevalg. Jeg kan se at du anvender WordPress, hvilket jo ikke er helt ringe. Nå, men tilbage til designet.
  • Menuen øverst er meget høj i forhold til menuteksten. Den burde gøres lidt lavere. Det virker som om der er megen spildplads under dine links.
  • Kan se - at der i dit søgefelt - står "search this site", hvilket nok burde oversættes til dansk, eftersom resten af siden er på dansk.
  • Hvis du anvender siden som en webshop, så ville det være en rigtig god idé med virksomhedens oplysninger på forsiden også (adresse, cvr-nummer, telefonnummer og evt. mailadresse). Dette får siden til at virke mere troværdig.
  • Hvis det var min webshp, ville jeg nok nærmere tilføje en indkøbskurv og nogle muligheder for at betale med betalingskort eller - hvis det er en midlertidig shop, indtil malerierne er solg - anvende bankoverførsel i stedet.
    Det med at man skal udfylde en formular med alverdens oplysninger om maleriet og kunstnernavn virker forvirrende for de fleste. Tror ikke der er tvivl om, at mange købere vil falde fra her.
  • I stedet for at anvende linket "Brug for hjælp? Læs ofte stillede spørgsmål her", så ville jeg nok heller anvende sætningen "Ofte stillede spørgsmål" eller det kendte ord "Faqs".
  • Da det nu er en virksomhed som sælger produkter, så jeg gerne betingelserne for reklamationer, returret, fortrydelsesret, fragt mv. Ved godt at du har skrevet, at fragten er gratis, men...
    Se evt. hvad andre webshops skriver og bliv inspireret.
  • Knapperne under produkterne, indeholder engelsk tekst, "more info" som burde ændres til "mere info" eller "flere oplysninger".

Det var lidt fra mig Wink. Håber det kan bruges. Og held og lykke med salget af malerierne!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:12

Ud over at siderne loader langsomt.. Så synes jeg den er godt bygget op og pæn.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:21

Kristoffer Føns:
Det passer ikke, at det ikke fremgår, hvem der handles med. Det står faktisk her: http://art-a-holic.dk/om-artaholic

Korrekt, når man nærlæser teksten.

Det er dog nok de fleste, der i første omgang ved et besøg kun "scanner" siderne for den nødvendige information.

Måske det skulle fremgå lidt tydeligere.

Tonny

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:23

Glemte helt at kigge på selve siden, men er helt vild med malerierne! Er desværre broke as a joke lige nu, men jeg tror godt du kan regne med at få en ordre herfra når jeg flytter om et par måneder :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)