Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikken for livsnydere - Casa de Matilde - nu med website, hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften amino

Mine forældre har startet en gårdbutik, hvor de har udvalgt sig mange forskellige varer at sælge, blandt andet delikatesser og vin fra spaninen, samt tøj og brugskunst bl.a. - nok om det. 

- Jeg fik til job at udvikle en enkel, brugervenlig hjemmeside til dem, hvor kunderne kunne se åbningstiderne, og hvor de kunne opdatere med løbende åbningstider i højtiderne og speciele dage. osv. 

Hvad synes du om resultatet? Jeg er selv meget godt tilfreds! 

Se siden her: Casadematilde.dk

ALT RIS GO ROS MODTAGES MEGET GERNE!! 

- Søren b

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:17

Det ser rigtig lækkert ud... dog er siden meget 'bred' på en stor skærm. Men jeg synes du rammer den helt rigtige stil.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:22

Laver du dine themes selv eller køber du dem fra nettet?

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Skrevet kl. 00:22

tak. jeg er også selv meget tilfreds med designet, og stilen :-) 

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Skrevet kl. 00:24

Joker: 

Det er meget forskelligt, det kommer an på kundens ønske, og hvad jeg selv tænker omkring designet, og det hele :-) 

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der står en blond pige i baren. Hun er ret lækker. Hun står med åben mund og et tomt blik i øjnene, men hun er stadigvæk ret lækker.

Du går over til hende og siger med et smil. Jeg fik øje på dig og synes du ser sød ud, så jeg fik lyst til at invitere dig med ud at danse :)

Hun kigger tomt ud i luften og siger... Øhhmmm. Du venter på mere svar, men der kommer ikke mere. Du kigger hende ind i øjnene, men der er tomt.

Du ryster på hovedet og vender dig om og går. Det pæne ydre betyder mindre for dig nu, fordi hun ikke havde noget at byde på.

Præcist sådan havde jeg det, da jeg var inde på denne side. Der er pænt... Og 4 linjer tekst og 5 billeder???? Der er ikke noget indhold....

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 08:10

Design/theme er rigtigt godt, - men som umulius skriver er potentialet ikke udnyttet.

1. Du har nogle autentisk billeder (til forskel fra stockphoto) og du udnytter dem ikke - shame on you! De skulle naturligvis være brugt i forskellige designmæssige sammenhænge.

2. Som beskrevet af umulius. Intet er oplagt, - og livsstil handler om iscenesættelse. Derfor skal der naturligvis også laves et "manuskript" på hjemmesiden der fortæller historien om det gode liv.

3. Sæt dig i kundernes sted. Ikke din klient/kunde, - men de besøgendes. Det er jo ikke en fætter/kusinefest, - men en salgskanal. Uanset et der ikke er noget at downloade eller putte i indkøbskurven så er principperne de samme.

Som en vennetjeneste er den fin, - men er det et proff arbejde så er du ikke færdig. Eller det bør du ikke synes du er :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:22

Design OK

mangler indhold på siden der er kun 4 linjer tekst óg 2 billeder på siden , svært at give feedback men jeg ved det er brugskunst i sælger ikke meget mere ved jeg efter læst teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Skrevet kl. 09:46

tak for den gode kritik :-) 

- Jeg har nu fået noget mere tekst til rådighed, hvilket jeg også forventede, samt nogen billeder af nogen forskellige varer og produkter, det vil løbende blive opdateret :-) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:14

Pæn og overskuelig side, dog er der en lille mangel på information. Som også vil gøre siden mere SEO venlig :)

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)