Mine forældre har startet en gårdbutik, hvor de har udvalgt sig mange forskellige varer at sælge, blandt andet delikatesser og vin fra spaninen, samt tøj og brugskunst bl.a. - nok om det.
- Jeg fik til job at udvikle en enkel, brugervenlig hjemmeside til dem, hvor kunderne kunne se åbningstiderne, og hvor de kunne opdatere med løbende åbningstider i højtiderne og speciele dage. osv.
Hvad synes du om resultatet? Jeg er selv meget godt tilfreds!
Design/theme er rigtigt godt, - men som umulius skriver er potentialet ikke udnyttet.
1. Du har nogle autentisk billeder (til forskel fra stockphoto) og du udnytter dem ikke - shame on you! De skulle naturligvis være brugt i forskellige designmæssige sammenhænge.
2. Som beskrevet af umulius. Intet er oplagt, - og livsstil handler om iscenesættelse. Derfor skal der naturligvis også laves et "manuskript" på hjemmesiden der fortæller historien om det gode liv.
3. Sæt dig i kundernes sted. Ikke din klient/kunde, - men de besøgendes. Det er jo ikke en fætter/kusinefest, - men en salgskanal. Uanset et der ikke er noget at downloade eller putte i indkøbskurven så er principperne de samme.
Som en vennetjeneste er den fin, - men er det et proff arbejde så er du ikke færdig. Eller det bør du ikke synes du er :)
mangler indhold på siden der er kun 4 linjer tekst óg 2 billeder på siden , svært at give feedback men jeg ved det er brugskunst i sælger ikke meget mere ved jeg efter læst teksten
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
- Jeg har nu fået noget mere tekst til rådighed, hvilket jeg også forventede, samt nogen billeder af nogen forskellige varer og produkter, det vil løbende blive opdateret :-)
iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser!