Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov reklame om MLM

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Allan I:

Men de fleste mennesker, (omkring 75%) der starter en forretning op, fejler

Så hvorfor du har så travlt med sige, at det kun er i MLM, at dette gør sig gældende, forstår jeg ikke.

Mon ikke det er fordi de 75% der fejler med der virksomhed. gør det med åbne øjne hvor "Henning" mener MLM folk fejler med solbriller på, ikke fordi solen skinner men fordi det er svært at gennemskue Geeked

/allan

Hvad mener du med det? Cool

Ret beset er det nok billigere at fejle med MLM i forhold til traditionel business, men i begge segmenter er der mange der fejler.

@Allan I - Henning har bare en mission der nu drejer sig om MLM, vi kan kun spekulere i hvorfor, da manden jo har sagt at han kun har deltaget i et arrangement hvor han foretog et medlidenhedskøb. Der er ingen grund til at tage ham seriøst.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:09

DesignYOU:
Mon ikke det er fordi de 75% der fejler med der virksomhed. gør det med åbne øjne hvor "Henning" mener MLM folk fejler med solbriller på, ikke fordi solen skinner men fordi det er svært at gennemskue Geeked

Det er da muligt. Men så ser man da i det mindste sejere ud, når man fejler. Stick out tongue

Spøg til side. :-)

Jeg tror ikke det er manglende gennemskuelighed, der er årsagen.

Nok nærmere, at nogen bliver lokket ind i branchen med løfter om, at det er nemt at tjene penge - og i så fald bliver man selvfølgelig hurtigt skuffet, og er tilbøjelig til at give op, når man finder ud af, at der skal arbejdes for føden - ligesom i alle andre brancher.

Jeg tror, det er det, som "Henning" harcelerer over.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:14

Nu tror jeg næsten alle iværksættere har prøvet og fejle, men det får os ikke til at stoppe, det er selvfølgelig sværest første gang man fejler, men op på hesten igen.

Jeg har ikke en mission mod MLM, jeg synes bare at det er stor komik at jeg fandt denne reklame på aminos egne sider, og teksten får mig til at undre mig, fordi ham der har lavet den, jo mener der er mange der kan samles op på den konto, ellers er teksten jo virkningsløs for ham

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:02

Allan I:

Jeg tror ikke det er manglende gennemskuelighed, der er årsagen.

Nok nærmere, at nogen bliver lokket ind i branchen med løfter om, at det er nemt at tjene penge - og i så fald bliver man selvfølgelig hurtigt skuffet, og er tilbøjelig til at give op, når man finder ud af, at der skal arbejdes for føden - ligesom i alle andre brancher.

Jeg tror, det er det, som "Henning" harcelerer over.

Først og fremmest, video'en fra Henning...de er mildt sagt set bedre.

Men der er jo mange grunde til at folk fejler, en vigtig ting er at man ikke har fingrene på kogepladen. Det gør ikke altid ondt at give op og det er let at opgive efter meget kort tid.

Løfter og lokke tror jeg er begrænset udfra hvor mange der opgiver. I mine øjne er der få der stadig kører efter disse principper, og efter at have taget møder på tværs, så er det i hvert fald ikke den slags løfter jeg hører flest af...Eneste "løfte" der kommer igen og igen er der skal arbejdes hårdt. Og kommer man fra et fast job med fast indtægt, så har man ofte ikke begreb om hvor meget flid der skal til.

Så hvad gør oftest at folk opgiver...at de ikke kan acceptere nej'erne og modgangen der vil komme i starten. Og så er der selvfølgelig også nogle der føler at de kan selv, og ikke benytter sig af ekspertisen, supporten. Vi får f.eks. besøg i juni af en af de bedste i vores branche, og i mine øjne burde alle mine danske kollega'er da være til stede til mødet, men jeg tvivler på at vi bliver meget mere end 5%. Så her kan man selvfølgelig også sige villighed til at gøre en indsats, evne til at vurdere hvad der er vigtigt - eller vide hvad det betyder at vælge noget fra.

Så jo man kan da godt sige "gennemskuelighed". Ligesom der er ved at starte selvstændigt, de færreste der ikke har prøvet det, kan vel gennemskue hvor meget arbejde der reelt skal lægges i det. Og hvis man er vant til at bruge 160t og få sine 30.000 i løn, så er det jo lidt anderledes at bruge 260t og få 0.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:07

Ham med mundkurv på:
og teksten får mig til at undre mig, fordi ham der har lavet den, jo mener der er mange der kan samles op på den konto, ellers er teksten jo virkningsløs for ham

Henning - sorry, men det giver altså ingen mening.

Teksten kunne jo lige så godt have heddet:

Er du træt af miste penge på din webshop?

Er du træt af at miste penge på din tøjbutik?

Er du træt af at miste penge på aktiemarkedet?

Er du træt af at miste penge på boligmarkedet?

Er du træt af at miste penge på galopbanen?

Etc. etc etc.

Altså: De fleste (hvilket er statistik og betyder: mere end halvdelen) taber penge på deres forretning - så jeg kan ikke se det komiske. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14

Allan I:

Ham med mundkurv på:
og teksten får mig til at undre mig, fordi ham der har lavet den, jo mener der er mange der kan samles op på den konto, ellers er teksten jo virkningsløs for ham

Henning - sorry, men det giver altså ingen mening.

Teksten kunne jo lige så godt have heddet:

Er du træt af miste penge på din webshop?

Er du træt af at miste penge på din tøjbutik?

Er du træt af at miste penge på aktiemarkedet?

Er du træt af at miste penge på boligmarkedet?

Er du træt af at miste penge på galopbanen?

Etc. etc etc.

Altså: De fleste (hvilket er statistik og betyder: mere end halvdelen) taber penge på deres forretning - så jeg kan ikke se det komiske. 

Ja men det gjorde den ikke og derfor er det komisk at den reklame dukker op her på Amino efter alt det mundhuggeri vi har haft, om MLM.

Rudetårn kunne også ligeså godt være firkantet, men det er det ikke. Så forhold dig til at reklamen høster kunder på at der er mange der har mistet penge på MLM.

Hvis, hvad, måske og hvornår kan vi ikke bruge. Den er ikke længere.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:58

Ham med mundkurv på:
Så forhold dig til at reklamen høster kunder på at der er mange der har mistet penge på MLM.

Det gør jeg skam også.

Men han fortæller dig jo, hvordan du via MLM kan tjene pengene igen - derfor er det jo ikke en video, der siger, at man taber penge på MLM.

Den siger bare, hvordan du kan arbejde smartere med MLM.

Derfor ser jeg ikke det komiske som du lægger op til. Sorry. ;-)

Men jeg benægter ikke, at man kan tabe penge på MLM - hvis det er det, du antyder?

Det var det jeg prøvede at anskueliggøre med listen. Man kan tabe penge på alt her i verden - også MLM.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)