Har du et ønske om at udgive en iPhone / Android application?
|
Hejsa
maske senere
Hejsa
maske senere |
Hej JaskoB, Jeg har lige stemt ja, men det lader til at der er en fejl for der er en 100% respons på "nej"? - eller er jeg helt skæv på den? Med venlig hilsen Tommy |
Ja, det kan jeg da egentlig godt se. :/ Det var underligt. Så kommer den ikke til at kunne bruges til særlig meget hvis den bliver ved med det . :/ |
Den er vist rettet nu :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Super fedt, så er det bare om at stemme :)
Og hvis folk undrer sig over hvad jeg skal bruge resultaterne til - så er det til min hovedopgave:) |
Jepper nu ser det fint ud |
Ved ikke om jeg vil have en Iphone app eller min hjemmeside ser ud, som en app.
Hvor meget vil det cirka koste at lave en app til vinderhimlen.dk. Hvor brugeren har sine informationer gemt i appen således at brugeren var super hurtig til at udfylde de informationer der skal til at deltage i en konkurrence.
Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Ja, der er en stor forskel på en applikation og en hjemmeside idet applikationerne, er det "nyeste" nye indenfor mobil og smartphone markedsføring. Din app vil blive tilgængelig for hele verdenen idet den bliver udgivet og kræver derfor lidt mindre søgning fra brugernes side af. Samtidigt hvis du markedsfører din app via din hjemmeside, vil den hurtigt blive opdaget af dine nuværende brugere.
Jeg kan ikke give dig en pris på sådan en app umiddelbart, da det kræver en mere detaljeret beskrivelse. Så du kan enten prøve at sende en detaljeret beskrivelse om hvad præcist du ønsker af funktioner, samt hvad du selv levere og så vil jeg kunne give dig en pris på hvad jeg tror den kommer til at koste. |