Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til velkomstside på Facebook

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har oprettet en side på Facebook for promovering af mine malerier og mig som kunstner.
Her er linket:
http://www.facebook.com/#!/pages/MODERNE-MALERIER-CHRISTIAN-LAURBERG/115168915227732

Jeg vil så høre, om nogen kan give mig en pris på hvad du skal have for det eller selv har givet, for at få lavet en præsentabel velkomstside?

Jeg forestiller mig, at der på velkomstsiden indgår billede af et eller flere af mine malerier,
evt. også af mig eller hvilken idé til layout der ville fungere godt til mit produkt.
Det er vigtigt at pointere, at det er dig som skal sammensætte velkomstsiden og være den som lægger den på Facebook-profilen.

Et eks. kunne være i stil med Omar Marzouks side http://www.facebook.com/#!/pages/Omar-Marzouk/48016597969

Budgettet ligger klart i den lave ende, da det som sagt kun er for mig som enkelt-mand.
Jeg håber I kan give et lille indblik i hvad dette vil koste. Jeg regner med at skal have det lavet i løbet af sommeren eller derefter.


Et andet spørgsmål:
Som det ses af linket, har jeg ikke lavet om på brugernavnet endnu, og dermed fået en nemmere url til profilen, da jeg er i tvivl om selve navnet på profilen (MODERNE MALERIER | CHRISTIAN LAURBERG) derved også skifter navn ved ændringen af brugernavnet - er der nogen som venligst kan svare mig på dette? Det ville jo være ærgeligt at ændre det til noget andet, da det jo kun er tilladt at ændre én gang!

Tak for jeres tid. :)

Mvh
Christian

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Laurberg:

Hej Aminoer!

Jeg har oprettet en side på Facebook for promovering af mine malerier og mig som kunstner.
Her er linket:
http://www.facebook.com/#!/pages/MODERNE-MALERIER-CHRISTIAN-LAURBERG/115168915227732

Jeg vil så høre, om nogen kan give mig en pris på hvad du skal have for det eller selv har givet, for at få lavet en præsentabel velkomstside?

Jeg forestiller mig, at der på velkomstsiden indgår billede af et eller flere af mine malerier,
evt. også af mig eller hvilken idé til layout der ville fungere godt til mit produkt.
Det er vigtigt at pointere, at det er dig som skal sammensætte velkomstsiden og være den som lægger den på Facebook-profilen.

Et eks. kunne være i stil med Omar Marzouks side http://www.facebook.com/#!/pages/Omar-Marzouk/48016597969

Budgettet ligger klart i den lave ende, da det som sagt kun er for mig som enkelt-mand.
Jeg håber I kan give et lille indblik i hvad dette vil koste. Jeg regner med at skal have det lavet i løbet af sommeren eller derefter.


Et andet spørgsmål:
Som det ses af linket, har jeg ikke lavet om på brugernavnet endnu, og dermed fået en nemmere url til profilen, da jeg er i tvivl om selve navnet på profilen (MODERNE MALERIER | CHRISTIAN LAURBERG) derved også skifter navn ved ændringen af brugernavnet - er der nogen som venligst kan svare mig på dette? Det ville jo være ærgeligt at ændre det til noget andet, da det jo kun er tilladt at ændre én gang!

Tak for jeres tid. :)

Mvh
Christian

Jeg kan godt svare dig på dit sidste spørgsmål.

Hvis du vælger det korte url, ændrer din side ikke navn, brugernavnet er bare en genvej :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Tak for dit svar Jesper. Jeg regnede med det, men ville lige have det bekræftet. Og der er jo desværre ikke meget hjælp at hente i Facebooks hjælpe-funktion, af hvad jeg kan se!

Mvh

Christian

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Laurberg:

Super. Tak for dit svar Jesper. Jeg regnede med det, men ville lige have det bekræftet. Og der er jo desværre ikke meget hjælp at hente i Facebooks hjælpe-funktion, af hvad jeg kan se!

Mvh

Christian

Du har helt ret, facebooks hjælpefunktion er bare dårlig.

Jeg skulle også mene at jeg kan lave velkomst siden på din facebook side. Men det er meget lang tid siden jeg har rodet med det. Så hvis du ikke kan finde andre til opgaven, så skal jeg nok kigge på det :)

 

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak det vil jeg huske.

Mvh

Christian

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Laurberg:

Jeg har oprettet en side på Facebook for promovering af mine malerier og mig som kunstner.

Hej Christian

En ting som måske kan have større værdi for dig, end en velkomstside, er hvis du kan ryste ordet "promovering" ud af den sætning.

.. oprettet en side på Facebook for at:

.. møde folk der kan lide min kunst

.. give folk indblik i tilblivelsen af kunsten

.. illustrere og fortælle om mine inspirationskilder

Hvis du kan slå reklameknappen fra, så har du mange gange større chance for succes på Facebook. Selve hensigten bag ens gøren og laden på Facebook er betydningsfuld end noget andet.

Hvis din hensigt er at promovere, så skinner det meget let igennem, og deraf føder du et stort problem med at få folk til at takke ja til dine reklamer.

Hvis din hensigt er at vise din kunst. At give indblik for at give en oplevelse af kunstnerisk karakter - da er der større klikvillighed på "synes godt om knappen".

Når du finder en leverandør til en velkomstside, så gør dig selv den tjeneste, at få skrevet i velkomsten hvad din hensigt er - og sørg indledningsvist at overbevise dig selv om at have en godhjertet og givende hensigtserklæring.

 

Held og lykke

-Thomas Bigum

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dit svar. Efter at have set og læst dine råd på Facebook og din hjemmeside, kan jeg se at du jo nok er kongen indenfor emnet! :) Og dine råd her er også rigtig givende til at få øjnene op for måden at dele kunsten på. For det er lidt modsat kan man sige, da jeg er blevet rådet til at tænke meget mere i business for at fange folk og gøre opmærksom på mig selv og mine malerier.

Men det jeg ønsker er netop ikke at smide reklamer i nakken på folk. I stedet vil jeg gerne vække folks interesse og dele malerierne og alt omkring det med dem.
-jeg skal nok bare spores ind på hvordan det gøres nogenlunde bedst muligt. Indtil videre er det gået fint nok, men jeg kan også godt se, at det bliver for kedeligt hvis der ind imellem kun kommer et billede på af et nyt maleri - som det eneste. Tankerne bag maleriet skal frem, så folk er med i dem, og endnu bedre er hvis det også er muligt at følge tilblivelsen af nogle af malerierne. Så det vil blive nogle nye tiltag.

Jeg er dog stadig interesseret i at høre hvad du tager for at lave sådan en velkomstside, men også for dine "vink med en vognstang" til hvordan jeg bør håndtere Facebook.
Hvis du ikke ønsker at skrive det her, er du meget velkommen til at skrive det direkte.

Tak for din tid.

Mvh
Christian Laurberg

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Social-Marketing.dk tager vi 1500kr for en grafisk facebook profil. Du kan se vores referencer her.

Med venlig hilsen

Social-Marketing

Fra Støvring
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for tilbuddet.
Jeg vil kigge nærmere på jeres sager!

Mvh

Christian

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)