Hej amino'er... En af mine kunder har lidt problemer med salg af hans produkter via hjemmesiden... Pr. telefon går det sådan nogenlunde, men han ville gerne have folk til at bestille via hjemmesiden. Vil folk ikke tage et kig på hjemmesiden, og komme med deres mening omkring den? er der noget, som skal gøres om, kan gøres bedre osv? Forslag modtages med kyshånd. Det skal siges at han selv kigger ind i optimering af adwords osv (eller, får et andet firma til det... Det har jeg ikke så meget med at gøre), så dette bliver håndteret eksternt. Jeg er egentlig mest interesseret i, om der er noget, som kan laves om rent brugeroverflademæssigt (uden at det betyder et komplet redesign). På forhånd tusind tak for hjælpen. |
Jeg syntes siden er for enkel /Simpel i forhold til hvad han sælger, Jeg savner lidt farver og liv..
Dermed ikke sagt at hele siden skal laves om, men de ting som gerne skulle "Springe" i øjnene skal man faktisk lede lidt efter, pga det simple farvevalg .
F.eks levering næste dag hvis du ..... Den forsvinder fuldstændigt ..
Personligt ville jeg tage denne tekst:
Velkommen til Focus Signs
En verden med Skilte - Messe og Display systemer.
Topkvalitet til de laveste priser, samt topservice, gode råd og vejledning.
Det største udvalg og lager, og husk at vi har gratis dag til dag levering.
Få et godt tilbud ved køb af min. 3 stk. af samme emne, ring eller mail os nu for et eksklusivt tilbud!
Og sætte den Nederst på siden, sådan at alle "Tilbuddene" kommer op i niveau med "varegrupper" ..
Mvh Michal