Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er...

En af mine kunder har lidt problemer med salg af hans produkter via hjemmesiden... Pr. telefon går det sådan nogenlunde, men han ville gerne have folk til at bestille via hjemmesiden.

Vil folk ikke tage et kig på hjemmesiden, og komme med deres mening omkring den? er der noget, som skal gøres om, kan gøres bedre osv? Forslag modtages med kyshånd.

www.focussigns.dk

Det skal siges at han selv kigger ind i optimering af adwords osv (eller, får et andet firma til det... Det har jeg ikke så meget med at gøre), så dette bliver håndteret eksternt. Jeg er egentlig mest interesseret i, om der er noget, som kan laves om rent brugeroverflademæssigt (uden at det betyder et komplet redesign).

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:15

Jeg syntes siden er for enkel /Simpel i forhold til hvad han sælger, Jeg savner lidt farver og liv..

Dermed ikke sagt at hele siden skal laves om, men de ting som gerne skulle "Springe" i øjnene skal man faktisk lede lidt efter, pga det simple farvevalg .

F.eks levering næste dag hvis du ..... Den forsvinder fuldstændigt ..

Personligt ville jeg tage denne tekst:

Velkommen til Focus Signs
En verden med Skilte - Messe og Display systemer.

Topkvalitet til de laveste priser, samt topservice, gode råd og vejledning.
Det største udvalg og lager, og husk at vi har gratis dag til dag levering.
Få et godt tilbud ved køb af min. 3 stk. af samme emne, ring eller mail os nu for et eksklusivt tilbud!

Og sætte den Nederst på siden, sådan at alle "Tilbuddene" kommer op i niveau med "varegrupper" ..

Mvh Michal

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 11:23

Hej Michael,

og mange tak for feedback. Jeg har også selv tænkt over at placere det nederst, men tror du så ikke det "forsvinder"? budskabet skulle jo gerne være, at der er gratis levering osv.

Ja, farverne mangler, men det er lidt stilen jeg prøver at ligge ud fra det logo, han har givet mig (han ville gerne benytte sit eget logo, så har forsøgt at bygge siden op ud fra det).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:31

Fjern velkommen her virker meste som en personlige side den overskrift

Bestil nu i overskriften med telefon nummer , frem online bestil formular

Telefon nummer suport nummer

dankort betaling på siden , det kan jeg ikke se

Ved knap bestil frem med betingelserne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 11:36

Nu er det ikke fordi min egen shop er super lækkert design, men bar for at give dig et eksempel, så evt noget "Baggrundsfarve"ligesom den tarvelige blå farve som jeg har uden om selve siden... gadgetbasen.dk .. .Evt kunne du benytte samme grå tone som du har i top menuen.

Tror det i sig selv vil gøre en stor forskel.

I forhold til om teksten skal rykkes op eller ned, er det så ikke bar at prøve ad, og se om det virker ? :)

Nu er det ikke fordi mine 2 råd er voldsomt mersalgs skabende, men begge dele tror jeg ville gi et bedre helheds indtryk.

Så ved nærmere kig, virker det måske lidt "gammeldags" at man får tilsendt en faktura, som man skal betale, hvorfor ikke lave en paypal løsning, til dem som gerne vil betale med det samme ?

Så er der vidst ikke mere at tilføje herfra, held og lykke med siden.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 11:43

Tak for de gode inputs, Mikael...

Bør overskiften så bare være:
Focussigns
En verden med skilte

Eller skal den helt væk?

Hvor ser du online bestil formular? Vil du helt droppe den mulighed på siden, og så få folk til at ringe deres bestilling ind? Eller hvordan skal den forstås?

Ja, at skrive et support nummer (omend det er det samme nummer som bestillingsnummeret) er nok en god ide... Det får jeg lige gjort Smile

Vi har faktisk snakket om Dankort betaling, og siden er også klar til det. Men, han mener dog det er for dyrt i forhold til hvad han får ud af det. Så det er hans eget valg, desværre.

Betingelserne, skal de vises hver gang man trykker på bestil, eller hvad mener du her?

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 11:46

Michal Johansen:
Nu er det ikke fordi min egen shop er super lækkert design, men bar for at give dig et eksempel, så evt noget "Baggrundsfarve"ligesom den tarvelige blå farve som jeg har uden om selve siden... gadgetbasen.dk .. .Evt kunne du benytte samme grå tone som du har i top menuen.

Ja, godt tænkt. Det havde jeg faktisk ikke spekuleret på. Siden flyder jo næsten for meget ud nu. Det vil jeg lige prøve.

Mht. fakturabetaling, så se mit svar til Mikael - jeg har også sagt til ham, at jeg tror mange ikke "gider" denne type for betaling - og de små "impuls" køb misser han jo. Jeg må lige have fat i ham igen.

Tak for inputs Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22

Jens:

Tak for de gode inputs, Mikael...

Bør overskiften så bare være:
Focussigns
En verden med skilte

Eller skal den helt væk?

Hvor ser du online bestil formular? Vil du helt droppe den mulighed på siden, og så få folk til at ringe deres bestilling ind? Eller hvordan skal den forstås?

Ja, at skrive et support nummer (omend det er det samme nummer som bestillingsnummeret) er nok en god ide... Det får jeg lige gjort Smile

Vi har faktisk snakket om Dankort betaling, og siden er også klar til det. Men, han mener dog det er for dyrt i forhold til hvad han får ud af det. Så det er hans eget valg, desværre.

Betingelserne, skal de vises hver gang man trykker på bestil, eller hvad mener du her?

Lyder bedre med et slogan og det forslag du gav der er bedre , lyder ikke så personligt.

Online bestille skal mere frem end nu .

Support skal stå i stedet for bestillings nummer

kan gå se en shop der nærmste ikke er i google er dyrt med dankort så videre formidle siden mere og blogge mere på siden derved kommer i højere i google

Ved betingelser god ide der skal være et punkt godkender betingelserne på siden før bestilling en vare

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Skrevet kl. 12:32

Mikael christiansen:

Lyder bedre med et slogan og det forslag du gav der er bedre , lyder ikke så personligt.

kan gå se en shop der nærmste ikke er i google er dyrt med dankort så videre formidle siden mere og blogge mere på siden derved kommer i højere i google

Ved betingelser god ide der skal være et punkt godkender betingelserne på siden før bestilling en vare

Tak for de gode inputs...

Nu fik jeg lige nogle gode tips, som jeg kan gå videre med - herligt Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

Jens:

Mikael christiansen:

Tak for de gode inputs...

Nu fik jeg lige nogle gode tips, som jeg kan gå videre med - herligt Smile

akker jeg lavet faktisk et par store formulerings fejl ,men arbejde side

Han er jo sådan set ikke startet med SEO

links der er kun 73 links til siden

Meget lidt indhold på siden

Lav en plakat og design blog der giver en vild viden ud og gøre opmærksom på denne viden blog nu er der en masser af sider til google ord og indhold og uden ord findes du ikke i søgemaskinerne.

Lav FAQ siden

Lav vejledning lav egen plakat

folk elsker at linke til gratis guide og de betalene kommer jo også

lav twitter side

facebook side

social markedsføring

Videoer er vigtigt i SEO

mange ting hjælper og der intet startet på endnu

mine tips i denne her tråd og andre der gav tips http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)