Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny konkurrenceside - Vind fede præmier og støt gode formål - Feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Siden går ud på at man kan deltage i en masse konkurrence. For hver konkurrence man deltager i støtter man samtidig et godt formål med 2 kr. pr. konkurrence. I denne måned går støtten til "Støt Brysterne"

Synes selv jeg har fået bikset en flot hjemmeside sammen, men vil gerne høre jeres egen mening. Ville være meget glad hvis i kunne svare på nogle af disse ting:

- Hvad synes du om designet? Er det overskueligt eller rodet?

- Er idéen ved siden beskrevet godt nok på siden?

- Virker siden troværdig? Ville du ligge din tiltro til at siden virkelig vil donere penge til gode formål?

- Synes du der er noget der mangler på siden, som bør fjernes eller kan gøres bedre?

Link til siden: http://vindogbidrag.dk/

På forhånd mange tak og håber i vil tage godt imod projektet :-)

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:14
Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 15:29

Tak for tippet - Skal det gøres via min wordpress CSS side eller hvor? :-)

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:33

hejsa

jepper det er i wordpress

men hvis du har brug for hjalp kan du sende mig en pm

sa fikser jeg det lige for dig

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 15:50

Kenya Safari:

hejsa

jepper det er i wordpress

men hvis du har brug for hjalp kan du sende mig en pm

sa fikser jeg det lige for dig

Har skrevet en PM :-)

/Martin Dyrhøj

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:00

Når jeg donere penge så vil jeg være sikker på de går til det rigtige formål, og ikke ryger i lommen på alle mulige andre. Mit indtryk af din side er: scam. Sorry to say :-)

Ingen virksomhed / kontakt information?
Bare en masse konkurrencer man kan tilmelde sig?

Jeg kunne nævne en masse andre ting, men alt i alt så virker det ikke troværdigt.

Edit: Det kunne være sjovere hvis du lavede din egen lokale indsamling. Vi vil nu samle ind så kraftramte børn på hospital xxx kan få en hygge aften. Målet er xx kr.

DU kunne følge op når det blive en success, tage billeder m.m. Det vil også skabe noget opmærksomhed om siden, måske ligefrem omtale.

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 16:05

Casper Schneidereit:

Når jeg donere penge så vil jeg være sikker på de går til det rigtige formål, og ikke ryger i lommen på alle mulige andre. Mit indtryk af din side er: scam. Sorry to say :-)

Ingen virksomhed / kontakt information?
Bare en masse konkurrencer man kan tilmelde sig?

Jeg kunne nævne en masse andre ting, men alt i alt så virker det ikke troværdigt.

Ved ikke om jeg har forklaret konceptet meget dårligt, men tror du har misforstået noget.

Du skal ikke donere penge. Du kan deltage i konkurrencer på siden og for hver konkurrence du deltager i vil vindogbidrag.dk (mig) donere 2 kr. til et godt formål.

/Martin Dyrhøj

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 16:07

Casper Schneidereit:

Edit: Det kunne være sjovere hvis du lavede din egen lokale indsamling. Vi vil nu samle ind så kraftramte børn på hospital xxx kan få en hygge aften. Målet er xx kr.

DU kunne følge op når det blive en success, tage billeder m.m. Det vil også skabe noget opmærksomhed om siden, måske ligefrem omtale.

Det er faktisk en ret god idé, som muligvis godt kunne blive ført ud i virkeligheden.

Tak for det! :-)

/Martin Dyrhøj

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:23

Jo... det forstår jeg godt. Men det virker stadigvæk ikke troværdigt som, siden er nu :-)... Og indtjening via konkurrence/undersøgelser tror jeg heller ikke på du får til at konventere. 

Det er ikke for at være negativ, da jeg synes Ideen i sin grundform er god. Men med det produkt du har nu, så er det mere end op-ad-bakke for at det skal lykkedes.

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 16:29

Casper Schneidereit:

Jo... det forstår jeg godt. Men det virker stadigvæk ikke troværdigt som, siden er nu :-)... Og indtjening via konkurrence/undersøgelser tror jeg heller ikke på du får til at konventere. 

Det er ikke for at være negativ, da jeg synes Ideen i sin grundform er god. Men med det produkt du har nu, så er det mere end op-ad-bakke for at det skal lykkedes.

Fair nok...

Tak for input :-)

/Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)