Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode bud søges til opstart af web bureau

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på Microsoft Spark pakken. Kan du smide et link?

Mht. Amazon Backup, fandt jeg den her artikel på nettet:

http://www.computerworld.dk/art/115803/amazon-beklager-men-jeres-data-er-vaek-for-evigt?a=block&i=188&pos=4

Måske en enlig svale, men ikke desto mindre noget der bekymre mig.

Tak, jeg vil efter dit råd flytte til et kontorfællesskab når tiden og økonomien er rigtig til det. Kan du anbefale nogle steder i KBH-området, hører jeg gerne fra dig.

"Den Rigeste Mand i Babylon" har jeg læst. Super god bog og absolut anbefalesværdig til alle med drømmen i maven...:-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:42

Ivr:

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på Microsoft Spark pakken. Kan du smide et link?

Sorry, det hedder Microsoft WebsiteSpark.

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 09:48

Hej Peter

Det var meget bedre - takker...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:11

Ivr:
1. Jeg søger en mail service jeg kan tilbyde mine kommende kunder, hvorfra de kan få et ubegrænset antal unikke email adresser til samme pris, vel at mærke UDEN de logger på et sted hvor de kan se den pågældende virksomheds navn, priser eller eventuelle reklamer olign., og helst en der kan synkroniserer med Outlook, Gmail osv.

Udover "ubegrænset" delen så er det en standard forhandler ydelsen ... altså der er aldrig noget som er ubegrænset, men typisk kan du lave en aftale hvor grænsen ligger så urealistisk højt at du aldrig rammer den.

Ivr:
2. Jeg søger en telefonservice hvorfra jeg kan tilslutte mit officielle firma telefonnummer med en avanceret telefonsvareservice (velkomsthilsen og defineret hilsner afhængig af tidspunkt for opkald, musik, tast frem til korrekt slags henvendelse osv).

http://www.firmafon.dk/ eller en hosted server med Asterisk hvis du gerne selv vil rode med det tekniske :-)

Ivr:
3. Lige nu har jeg kun min egen, private computer og en bærbar. Men på sigt søger jeg en (helst samlet) nem løsning til 1.) Indkøb af PC'er, 2.) Opsætning af programmer såsom officepakken, photoshop, antivirus, 3.) Implementering af backup, 4.) Egen (web) server. Hvis muligt, meget gerne fra det samme firma.

Jeg kan levere Backup og Webserver ... resten vil jeg anbefale at du køber hos Humac ... det kan evt. også tilbyde favorable leasing aftaler.

Ivr:
4. Jeres bud på hvad der bedst kan svare sig i forhold til at skifte kontor fra det private hjem til noget mere professionelt og seriøst. Jeg har hørt om fælleskontorer/kontorhoteller, hvad tænker i om det, og er det økonomisk og praktisk smart?

Rent økonomisk kan det sjældent betale sig ... men mentalt kan det have nogle fordele at "tage på arbejde" samtidig med får du nogle kollegaer og du virker mere seriøs hvis kunderne kommer og besøger dig. Men hvis økonomien er stram kan du sagtens nøjes med et hjørne af stuen og så tager du istedet ud og besøger kunderne :-)

Tilmeldt 4. May 11
Skrevet kl. 19:30

Jeg kan levere Backup og Webserver ... resten vil jeg anbefale at du køber hos Humac ... det kan evt. også tilbyde favorable leasing aftaler

Hej Mikkel

Meget fornemt med dit besyv. Har du et link til dine produkter/priser med webserver og backup?

Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:03

Hej Kim.

1: Web server Prøv at søge efter merak via google

2: Telefon service. Hvis jeg var kunde ville jeg blive dybt irriteret over at skulle stå i tlf. kø samtidig med at skulle taste mig igennem alle mulige tal for at få en service.

3: Samlet løsning eller løssalg.  1 find ud af hvad dine krav er i forhold til computere / server? Derefter ud fra dine specifikationskrav søg via edbpriser/pricerunner. 2 efter fundet firma til dit computer/server indkøb søg på pilot trust.

3 mht. programmer/ styresystem køb win 7 home premium. Photoshop er der et hav af forskellige igen hvilke krav har du dertil og køb ud fra dette, AV findes der det bedste på markedet Kaspersky og Mcafee men de er ret dyre i licenser. så start evt med et gratis eksempel Microsofts Security Essintials da jeg vil anbefale dig at holde dine udgifter nede i opstartsfasen. 4 implemtering af backup er der både backup programmer freeware ( shareware igen det kommer an på dine krav. Web server der findes IIS, samt APACHE, XAMP søg google efter opsættelse af egen web server der findes et hav af løsninger.

du kan også gøre det du køre det hele virtuelt via fra en computer / server og streamer det til det din computer

via et remote tool. Men husk når du arbejder med grafisk så kræves der ret meget processor kraft samt raam og grafik kort så lad være med at spare der. men det andet kan du godt spare på, lige i opstarts fasen, så hellere overleve end købe katten i sækken og lukke ned grundet over fansy smancy. men gradvist bygge op.

4: Start op i eget hjem til at starte med eller leje dig ind på et kontor pr time basis.

Det kommer også an på hvordan du arbejder bedst er der behov for mennersker omkring dig eller syntes du det er forstyrende. har du motivationen til at arbejde hjemme eller skal du ud af huset for at udrette noget, disse ting skal tage med i din overvejelser.

Håber mine svar var brugbare.

Venligst

Innovationusr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)