Vores alle sammens kommende Diktator, Mogens Nørgaard, fylder 50 år i dag. Det kræver da en tillykke-tråd her på Amino |
Tillykke med fødselsdagen, kære Mogens!
Mvh. Rune.
Vores alle sammens kommende Diktator, Mogens Nørgaard, fylder 50 år i dag. Det kræver da en tillykke-tråd her på Amino |
Tillykke med fødselsdagen, kære Mogens! Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Nu spørger jeg rigtig dumt. Hvad har Mogens Nørgaard med Amino at gøre? Jeg kender Mogens som selvbestaltet guru indenfor open source og øldrikning med muntre indslag på comon.dk, men har ikke set en eneste kommentar fra ham herinde? |
Ja jeg kunne næve mange andre der også lige skulle have oprettet en tråd pga deres fødselsdag... |
Kunne det tænkes han er ansat og skal starte som chef på Amino, sådan opfatter jeg det ;) Tillykke med dagen /allan |
Muhammed Hosni Mubarak - Egyptens præsident - fylder 79 år i dag! Det er da en diktator, der er til at føle på! :p |
Mogens har blandt andet lavet ekspertblogindlæg herinde og givet foredrag til Aminotastic. Hvis andre gerne vil have oprettet en tråd i anledning af deres fødselsdag, så er det sådan et dejligt forum, hvor man jo bare kan gøre det... Og stort tillykke, Mogens - og skål ;-) |
Hej med dig :-)
Det tror jeg bestemt ikke. Han er stifter og direktør af Oracle firmaet Miracle. Men jeg kan jo tage fejl - måske er der en aminoansat gemt i maven på ham :p |
![]() ok hehe ja krabbe giver jo forklaringen /allan |
Det har han nemlig. Bloggen kan læses her: Når jeg bliver diktator Det fantastisk underholdende foredrag fra Aminotastic kan Plus-medlemmer se her: http://www.amino.dk/SiteFiles/Aminotastic/Foredrag_Mogens.aspx
|