Coooool projekt - det vækker jo minder om hvor mange gange 3 kroner jeg har smidt i diverse spillemaskiner tilbage i 80/90'erne.
Hvis det skal holde ordentligt, så bør det være mærker med en antigrafitti-laminat oven på, så det er til at fjerne fedtede fingre m.m. Ellers bliver slidtagen nok for høj på mærkene (ihvertfald på pulten) til at trykket holder - også selvom vi kører mærkerne med vandfast farve.
Jeg har regnet en skarp pris ud til dig. Den er så uden laminaten - den kan du så få på U/B som en slags amino-rabat - og kun fordi jeg syntes det er et sjovt projekt .
2 stk. 620 x 1700 mm. 500 1 stk. 150 x 620 mm. 209 1 stk. 200 x 620 mm. 221 1 stk. 620 x 600 mm. 314 Pris: kr. 1.000,00
Prisen er eksklusiv forsendelse på 75 kr. og moms.
Hvis ovenstående er interessant, så er du velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk
Sikke et fedt projekt. Jeg har tidligere brugt Firma-X til noget tilsvarende. En cd-reol i spånplade, som skulle dekoreres.
Der var noget med at man ikke kan sætte klistermærkerne direkte på træet, men der ved Ronny Engstrøm derfra alt om. Jeg har arbejdet professionelt flere gange med Firma-X, der har den vildeste viden om skilte og reklame :-) Desuden er de ret gode på pris.
Der var noget med at man ikke kan sætte klistermærkerne direkte på træet,
Hej
Det er forså vidt rigtig nok, men det kommer an på træet og den klæber der er på folien. Men ellers er problemet ikke større end at man kan mætte træet. Det vil sige give det et lag maling, lak eller tapet klister. Og man kan såmænd også bare småre en masse lim på.
Egentligt drejer det sig om at støvet/fnulleret fra træet skal bindes. Og faktisk så vil det bedste resultat ved folie være at man få spartlet det jævnt og så giver det et tyndt lag lak/maling.