Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres førstegangs indtryk af denne e-conomic integration

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så har vi opdateret vores webside efter de første mange brugeres feedback af vores nye e-conomic integration.

www.e-conomicdashboard.dk

Håber at nogle flere aminoer lige vil kaste et kig på vores webside, og sige hvad de tænker godt og skidt om løsningen.

Mangler vi noget information?, hvad tænker i? hvorfor ville du ect selv fravælge løsningen?

På forhånd tak for jeres feedback.

Dbh Johnny

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:13

Prisen er for i høj i mine øjne men programmet ser ud til at være pænt grafisk.
Jeg ville først overveje det ved 49,- kr eller mindre per måned, men det kommer vel an på ens behov.

Der er en smule ting der bryder designet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:18

Siden ser pæn samt overskuelig ud. Ud over at prisen lige går ind over teksten så ville jeg påpege at de 5-6 screenshots på PRÆSENTATION siden, fylder over 300kr hvert fordi de er skaleret. Billederne kan kommer ned på 30-60 hvis du gør dem mindre i et billedebehandlings program så ville siden også have en hurtigere loading tid.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:34

Hej Lasse

Tak for din feedback

De 99 pr måned skal ses i lyset af den tid du sparer på ikke at skulle lave rapporter :)
Vi arbejder allerede nu på rapportpakke 2, så der kommer endnu mere indhold for den samme pris :)

Jeg tjekker lige det med teksten der overlabber, må være google chrome problem, for har kun tjekket i IE og firefox nemlig.

tusind tak for feedback.

Ha en god aften,.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:37

Johnny Hansen:
Jeg tjekker lige det med teksten der overlabber, må være google chrome problem, for har kun tjekket i IE og firefox nemlig.

Jeg bruger Windows 7 med Firefox 4.0.1

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)