Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre firmahjemmeside ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været lidt rundt på Amino og fundet min niche

Første salg er ved at være en realitet og nu vil jeg gerne have lavet en mindre firmahjemmeside hvor det skal være muligt at integrere wordpress blog, samt kontaktmulighed.

En enkel CMS side med lidt forskellige undersider vil nok være det rigtige, da jeg har hørt det er lettere at ændre på teksten og skulle være lettet at arbejde med.

Jeg vil gerne høre hvad i rundt omkring kan tilbyde at lave det for, da jeg ikke har alt for mange penge at gøre med endnu.

Jeg kan give yderligere info ved en PB eller ved at i skriver direkte til min private mail carstenrc@msn.com

Jeg har også ønske til domæne osv. klar.

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Randers
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 54
Fra  Concrete5 Danmark Skrevet kl. 14:08

Hej Carsten,

Jeg kan godt hjælpe dig med at opsætte et Concrete5 CMS site (verdens nemmeste CMS System for brugeren, og så er det gratis.). Og hvis vi kan blive enig om et relativt simpelt layout, skal jeg nok lave et rigtig godt tilbud til dig.

Du kan gå ind på vores webside www.maargrafisk.dk referencer. Her kan du se hvad vi har lavet.

Hilsen

Michael Jensen-Maar

Fra Herning
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:06

Har sendt dig en PM

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:10

Jeg kan tilbyde et website opsat i Wordpress, så du selv kan ændre i tekst, titler, og alt det der. Afhængig af hvor avanceret designet skal være, og hvilke krav du har til sider med individuelle opsætninger, osv., vil prisen nok være nogle tusinder.

Jeg kan ikke tilbyde hjælp med betalingssystemer eller lign., men hvis de bare er et lækkert website, opsat så du nemt selv kan ændre i tekst og lign., du har brug for, skal vi nok kunne finde ud af en fornuftig pris :-)

Hvis du er interesseret, skal du være velkommen til at sende en PB, så kan vi skrive nærmere om hvad du har brug for, og du kan se nogle referencer.

Med venlig hilsen

Theis Mikkelsen

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:26

Leder du kun efter et hjemmesidedesign opsat i wordpress eller kan det være interessant med et andet cms hvis blot det opfylder jeres behov?

Vi kan lave et hjemmesidedesign i cms (vores eget danske cms system) til en ret fornuftig pris, men vi kan sådan set også levere det til wordpress, der er blot lidt flere begrænsninger/rammer man skal holde sig indenfor rent designmæssigt, hvis blogfunktionerne skal bruges.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:45

Hej,

Jeg har sendt dig en email, hilsen Samuel - AlphaBusiness.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:08

Hej allesammen

Dem der har sendt mig PM, skulle gerne have fået svar og jeg vil sige at jeg har fået nogle rigtig gode tilbud.

Jeg vil inden for kort tid vende tilbage med yderligere.

Endnu en gang tak for interessen

Mvh

Carsten

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 23:02

Hej herinde

Endnu en gang tak for alle de gode tilbud på at lave min hjemmeside.

Jeg vil gå videre med et par stykker som skal udarbejde et mere komplet tilbud på den hjemmeside jeg ønsker.

Jeg vender stærkt tilbage

Mvh
Carsten 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)