Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på guerillamarketing.dk - Nogle kommentarer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Så har jeg endelig fået lagt nyt design på guerillamarketing.dk. Hvad synes I?Jeg vil gerne holde det simpelt, så jeg har valgt en template uden så mange features.

Er der noget jeg har overset ifm. funktionalitet og sprog (mangler jeg at oversætte noget?)

Jeg foretrækker selv blogs, hvor man ikke skal trykke sig ind for at læse hvert indlæg, så derfor har jeg også gjort det her. Er det også jeres holdning?

Håber på noget konstruktiv feedback og forhåbentlig er det meste allerede som det skal være :)

med venlig hilsen

Henrik Christiansen

www.guerillamarketing.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01

E bog siden er på engelske resten af er danske det forvirre en ,kunne der ikke vælges et af sprog satse på det evt. lave en engelske side.

kontakt side er det er firma ville jeg sætte flere info telefon nummer kontakt adresse mv.

video på engelske forklares ikke på danske fuld ud på siden hvordan dette tilbydes , virker meget forvirre at der ikke er en dansk på siden , der mangler simpelthen dansk tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:10

Ud over at der er lidt at oversætte til dansk som Mikael nævner det, så kunne i også lave jeres eget icon i stedet for wordpress standard :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 18:27

Synes det er et rigtig fint template. Gør evt. header-menuen mere tydelig og større. Og linket i footeren til Beruf.dk virker ikke. :)

Fra Køge
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 66
Fra  Beruf Digital Sans Skrevet kl. 11:14

Tak til jer alle tre.

Mikael, du har ret i det godt kan virke forvirrende, men det engelske materiale er ikke noget jeg har lavet - kun gjort tilgængeligt. Siden er på dansk og skal holdes sådan, men når alternativet er at fjerne nogle ressourcer, så tror jeg det er bedre de er der på trods af sproget.

Alexander, det havde jeg overset, men nu er der et favicon på, tak :)

Jonas, Beruf linket i footeren virker ikke, fordi vores site ikke er oppe endnu :) Det er en god ide med en lidt større menu, for den er ret usynlig nu. Jeg må lige se på hvordan jeg får ændret den.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)