Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intern links giver det mening ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ved at lave lidt internelinks imellem mine sider på shoppen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad i syntes om det, inden jeg går videre til mine andre sider.

På nogle af sidderne er der op til 6 links, det ved jo dog ikke om det er for meget ? Men i er meget velkommen til at komme med jeres råd og ideer. Jeg håber at det hjælper på min SEO, men det skal også give mening for kunderne og køre det nemmer for dem at fide rundt i. 

http://www.sexytoy.dk/factory-cobra-hvidsort-p-138.html og http://www.sexytoy.dk/lelo-billy-moerkeblaa-p-141.html

de bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu så jeg kun siden med cobraen... - (så var jeg "tændt"..;P)

Men det ser fint ud synes jeg, -men kan det ikke passe jeg "kun" så 3 links her? Men - bortset fra det - synes jeg ikke det går udover brugervenligheden, og det giver dig bestemt seo-værdi.. Nu skriver du om 6 links er for meget.. google læser op til 100 links på en side, - med til de links hører links i dine menuer - da de jo går ingen på hver side, - men de tæller jo med på hver side (din side blinker jo - og menuerne er ikke "statiske".. de bliver "kaldt" for hver side på dt site.

Du skal måske tænke over at være konsekvent i hvordan du bruger de interne links, - jeg tænker her på layout og mouseover effekt.. på varekort sider er de "bold" mens de på dine katagorisider er "underlinet".. Jeg ville gøre det ens på alle sider, så brugerne ikke skal forholde sig til det på hver enkelt side hvordan links ser ud..

Tænk over det, - men ellers synes jeg det virker rigtigt..;-)

vh/ Ulrik

Maestro skjorter

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:28

Hej Ulrik.

Mange tak for dine input. det var super fedt lige at få andres øjne på det og dine ideer. det giver mig da mod på at forsætte med mine links ;-) 

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)