Hej. Jeg vil gerne rydde lidt op - Har en del sites som jeg ikke får brugt - Deriblandt Ipad2.dk. Det positive:
Det negative: Kun 15-20 besøgende om dagen. ----------------------- Mhs til indtjening, så har jeg ikke rigtig gjort det store for at lave indtjening på siden. Har en konkurrence "Vind en Ipad" som vist har tjent ca 150 kroner....! Og så har jeg en prissammenligningstabel med salg af iPad på nettet, som jeg aldrig har fået lavet færdig. Den har vist lavet 1 salg. ---------------------- Hvis jeg havde tiden, så ville jeg begynde at skrive kvalitetsindhold til siden, og lave seriøs linkbuilding - Når der så kom en strøm af faste gode besøgende, så ville jeg snige nogle artikler ind om f.eks. mobilt bredbånd, med affiliate links til teleselskaberne. Og så ville jeg også smide noget ordenlig Adsense ads på, og få lavet en seriøs prissammenligningstabel. Men jeg har ikke en skid tid.... Så derfor vil jeg gerne af med siden. Så jeg sælger siden ligemeget hvad - sidste frist på bud er søndag kl 12.00. Alle bud skal sendes i PM, eller til soehund@gmail.com
|
Hvad har du ca. tænkt dig at tage for siden? Jeg mener, at iPad 2 jo ikke er evig populær, da der højst sandsynlig kommer en efterfølger, og så er domænet jo ikke så meget værd mere.