Hej alle, // Ib |
Ja, bare giv den gas, hvis du altså er sikker på at det er derfor dine konkurrenter rangere højere end dig....
HVIS det virker, så virker det jo også for dig.
Hej alle, // Ib |
Ja, bare giv den gas, hvis du altså er sikker på at det er derfor dine konkurrenter rangere højere end dig.... |
Ville ønske at man kunne fortælle Google om "problemet" istedet. |
Google har ansatte til at gennemgå sider på den måde. :) Men, tror de går efter de største fisk først og fremmest. Uden jeg har noget at bygge det på. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hvis dette var tilfældet, vill et snedigt trick af en konkurrent være at bygge ukrudts-sider til din side (så det ligende dit værk), og herefter "anmelde" det, og få dig google-straffet. Der er to måde at få det højeste slot i sandkassen. Bygge det højeste, eller rive de andres ned.... Begge metoder virker lige godt. |
Casper: Du har selvfølgelig ret. Det er jo kun i min perfekte verden, hvor alle har en god moral at den slags vil virke. |
Arbejde der ud ad med unikke tekster og giv den gas og overhold alle regler i sidst ende vinder du . En ikke overholder regler , der gør dette kan sætte sig stille ned og ikke gøre det vilde og have første pladsen, men lige pludselige overhaler den anden alle for den har satset langt sigtet , den anden kan lige så godt nærmeste give op nu for den har givet dem der overholder alle regler, for de har nu flere års forspring . Derved være glad og tilfreds at du laver det gode arbejde . |
Hej Ib. Ja, sådan er spillet desværre. Og Google uddeler ingen præmie for at overholde deres retningslinjer, så bare se at komme igang :-) Men gør ikke som alle de andre - tag det vigtigste de gør, gør det samme, og byg så også nogle kvalitetslinks. Så bliver du nummer 1. |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.