Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Gælder alle kneb her?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg sælger et produkt i en branche med meget konkurrence, og jeg kan se at flere af mine konkurrenter bruger, lad os kalde det, andre metoder end mig. 

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om det, men jeg kan jo blot konstatere, at det virker for dem. De ligger over mig på søgeresultaterne og scorer derfor (sandsynligvis) flere besøgende og flere kunder. Skal man bare acceptere, at sådan er spillets regler her på nettet og at den kloge narrer den mindre kloge (og google).

Hvad mener du? Skal jeg bare til at give den gas med 1-siders domæner med gode søgeord i domæne-navnet og gode anker-links til min side, halvtomme blogs med delvist kopieret og dårligt oversatte tekster - igen bare med gode anker-links til min side. Alle den slags sider som må betegnes som nettets ukrudt og som på ingen måde at bygget til besøgende, men kun til google.

// Ib

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:49

Ja, bare giv den gas, hvis du altså er sikker på at det er derfor dine konkurrenter rangere højere end dig....

HVIS det virker, så virker det jo også for dig.

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 20:10

Ville ønske at man kunne fortælle Google om "problemet" istedet.

Hvis Google så kunne/ville ansætte en flok folk til "manuelt" at gennemløbe sagerne og kaste om sig med noget straf fra tid til anden, så kunne det være at folk ikke brugte den slags mere. Sikkert ønsketænkning med henblik på hvor stort nettet er.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:15

Google har ansatte til at gennemgå sider på den måde. :)

Men, tror de går efter de største fisk først og fremmest. Uden jeg har noget at bygge det på.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Leif:
Hvis Google så kunne/ville ansætte en flok folk til "manuelt" at gennemløbe sagerne og kaste om sig med noget straf fra tid til anden, så kunne det være at folk ikke brugte den slags mere. Sikkert ønsketænkning med henblik på hvor stort nettet er.

Hvis dette var tilfældet, vill et snedigt trick af en konkurrent være at bygge ukrudts-sider til din side (så det ligende dit værk), og herefter "anmelde" det, og få dig google-straffet.

Der er to måde at få det højeste slot i sandkassen. Bygge det højeste, eller rive de andres ned.... Begge metoder virker lige godt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:22

dobbel post.

Tilmeldt 7. Jun 06
Skrevet kl. 20:28

Casper: Du har selvfølgelig ret. Det er jo kun i min perfekte verden, hvor alle har en god moral at den slags vil virke.

Jeg må nok bare igang med at gøre som alle andre... sprede noget ukrudt. :-)

Ib 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arbejde der ud ad med unikke tekster og giv den gas og overhold alle regler i sidst ende vinder du .

En ikke overholder regler , der gør dette kan sætte sig stille ned og ikke gøre det vilde og have første pladsen, men  lige pludselige overhaler den anden alle for den har satset langt sigtet , den anden kan lige så godt nærmeste give op nu for den har givet dem der overholder alle regler, for de har nu flere års forspring .

Derved være glad og tilfreds at du laver det gode arbejde .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:51

Ib Leif:
Jeg må nok bare igang med at gøre som alle andre... sprede noget ukrudt. :-)

Hej Ib.

Ja, sådan er spillet desværre. Og Google uddeler ingen præmie for at overholde deres retningslinjer, så bare se at komme igang :-)

Men gør ikke som alle de andre - tag det vigtigste de gør, gør det samme, og byg så også nogle kvalitetslinks. Så bliver du nummer 1.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:21

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)