Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Friseksualitet.dk i luften

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Friseksualitet er mit helt nye projekt, som bliver en hobby beskæftigelse. 

Bloggen vil behandle "illusionen" som jeg mener vi render rundt med, om at vi alle er seksuelt frie. Det handler om tabu og mig som kommer med sure opstød over diskrimnering. Så vil jeg også skrive lidt om mine iværksætter rettede seksualitetsprojekter samt give tips og tricks.

Så nu har jeg to blogs :) Livet er  skønt. Kig endelig forbi og læg en kommentar. Nyeste opstød er omkring internationalt badmintonforbunds skørte krav. Friseksualitet.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:19

Hej Michelle

altid dejligt når folk kommer med deres ærlige mening.

har du også sure opstød over sygeplejeskernes uniformer, jeg mener iforhold til forestillingen om hvordan det var i "gamle dage" ?

Bare et spørgsmål ;)

ha' en fantastisk dag.

Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:23

Se det ved man aldrig - Jeg har sure opstød over at de ikke har sygeplejerske hatte på - men se det er en helt, helt anden historie. :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:24

Tillykke med dine projekter. Og fint nok med åbenhed omkring seksualitet. Yes

Men jeg må lige tilføje, at indlægget omkring badminton-pigernes korte nederdele, får mig personligt til at ryste på hovedet. Mænd bliver også i høj grad brugt som sexsymboler i blade og på TV, og det kan altså hverken chokere eller irritere mig - på nogen af kønnenes vegne.

Er vi virkelig ikke kommet længere siden 70'enes rødstrømper? Som i øvrigt må være dybt skuffede over, hvordan mange af deres meget yngre medsøstre i dag "fører sig" frivilligt frem med deres åbne seksualitet i musikvideoer og programmer som Paradise Hotel! Men det er så en helt anden sag!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:28

Mange tak :)

Det har ikke så meget den pointe - jeg synes det er uheldigt at man fra en organisations side på den måde jo egentlig udtrykker under sætningerne, at deres kvindelige medlemmer skal være sexsymboler - når jeg mener at det er en privat sag hver enkelt person imellem, om man ønsker at være et sexsymbol. Der er intet i vejen med det, men uanset hvilket køn man har, skal man altså selv kunne vælge.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

angående badminton spiller jeg kan simpelthen ikke se meget forskel på mænds og kvinders shorts http://www.sporten.dk/oevrig-sport/badminton-kvinder-tvinges-i-laarkort

F.eks peter gade i sine shorts jeg kan ikke se den store forskel og vis den er der er den meget lille

Vis man endelig skulle klage kunne de mandlig bokser også kræve lige stilling at køn begge bokser i bar overkrop og sådanne kan man blive ved, det noget de lever og ændringer små får tit nogle op ad stolen ved de mindste ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:12

Det er ikke så meget shorts'ene. Det er det at man skal have lårkort nederdel på som der ikke er som shorts - og at det netop er påkrævet.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med din nye blog! Jeg kan se, du har "nofollow" på alle dine links - også de interne. Det er en skidt ide, hvis du har ambitioner om, at din blog skal kunne findes i søgemaskiner.

Fjern den "robots" meta tag - den har du ikke noget at bruge til, medmindre du faktisk VIL spærre for indeksering og/eller VIL sætte "nofollow" på alle links. Men det tror jeg ikke på, du vil?

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:23

Hej Thomas!

Mange tak for din feedback. Nej det tror jeg ikke helt jeg gerne vil...... 

Så må jeg lige finde ud af hvor jeg slår det fra... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29

Uniquelady.dk - Michelle:

Det er ikke så meget shorts'ene. Det er det at man skal have lårkort nederdel på som der ikke er som shorts - og at det netop er påkrævet.

shorts er jo lige så korte og tit kortere da mænds kroppe er større og mænd har jo også en diller der jo gør vis de gik i kortere ville den større ting imellem  mænds ben ryge ud , da kvinder er lidt flader der nede så vi har vores forskel 

husk det er en stang imellem mænds ben og ikke kun en bule som kvinder har på deres bryster

Tænk vis mænd de gik  ligeså korte som kvinder ville bulen og stang trække mænds shorts op ad vis de glider og derved vil diller hoppe ud, men det er sikkert sjovt for nogle kvinder vis de ser dette , derfor tror jeg det er godt mænds shorts er som de er .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)