Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide? afhentning af indkøbsvogne.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!.

Skrev herinde tidligere på ugen om en bekendt der manglede indkøbsvogne.

Efter en masse kontakter rundt omkring, finder vi ud af at mange supermarkeder faktisk mister en masse vogne, og de er jo ikke ligefrem billige....

så kom til at tænke på om man ikke kunne starte et firma der indhentede indskøbvogne for de  forskellige supermarkeder?...

Nu bor jeg nær Århus, og her er jo ekstrem mange supermarkeder ;).... så hvis ideen ikke er helt idiotisk kunne der vel godt være et lille arbejde i det?..

Men det store spørgsmål er jo også prisen .... for hvad fanden skal man tage for sådan en service?...

man kunne evt smide et tilbyd om vask af deres vogne, måske 1 gang om måneden kunne man spule vognene igennem???

Det er bare en tanken jeg har haft, men hvad synes I?...

på forhånd tak!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:03

Slet ingen der har en mening ? :)

Er den helt fucked så bare skyd løs:)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:11

Har butikken en butikschef som er lidt ansvarlig og der bliver stjålet vogne fra hans butik.
Så skal han jo bare bede om lov fra hovedkontoret at få stænger på vognene, så de ikke kan køres ud af butikken.
Men der kan måske laves aftale med de forskellige firmaer omkring findeløn for vogne.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:14

Neeeeej-da:

Hej!.

Skrev herinde tidligere på ugen om en bekendt der manglede indkøbsvogne.

Efter en masse kontakter rundt omkring, finder vi ud af at mange supermarkeder faktisk mister en masse vogne, og de er jo ikke ligefrem billige....

så kom til at tænke på om man ikke kunne starte et firma der indhentede indskøbvogne for de  forskellige supermarkeder?...

Nu bor jeg nær Århus, og her er jo ekstrem mange supermarkeder ;).... så hvis ideen ikke er helt idiotisk kunne der vel godt være et lille arbejde i det?..

Men det store spørgsmål er jo også prisen .... for hvad fanden skal man tage for sådan en service?...

man kunne evt smide et tilbyd om vask af deres vogne, måske 1 gang om måneden kunne man spule vognene igennem???

Det er bare en tanken jeg har haft, men hvad synes I?...

på forhånd tak!

De supermarkeder der er herover, har nogle af dem, på deres vogne skrevet at man ikke må fjerne dem fra butikken (selvom de godt nok står udenfor) ;)

Så tænker... må man egentlig fjerne dem fra butikken... i resten af landet... Går ud fra det er det du mener med at du vil indhente dem.

Hvis man ikke må fjerne dem fra butikken. Så vil du tjene penge på at andre mennesker stjæler, ved at "sælge" den stjålne vogn tilbage til butikken. Tror ikke rigtig der er lovligt at tjene på at sælge stjålne ting. Men kan selvfølgelig tage fejl, nu hvor det vil være butikkerne der ansætter dig til det.

Følger lige med her og ser hvad de andre kloge mennesker siger :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:15

kan godt følge dig i det med stængerne, men ved mange butikker står vognene jo udenfor.....

Er vel lidt begrænset nu til dags hvor de står indenfor.... Ved nogle store indkøbscentre, har en metal-ring om hele området, så hvis vognen kommer udenfor den ring, så låser vognen... men det er ikke mange steder, og det koster vist også kassen for det skal graves ned..

Men tak for feedback :)

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:15

Du kan måske få den 10'er som sidder i vognen Wink 

Kender du omfanget at problemet? jeg syntes ikke jeg oplever 1000 vis af vogne rundt omkring!

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:17

CheapArt.dk:

Kender du omfanget at problemet? jeg syntes ikke jeg oplever 1000 vis af vogne rundt omkring!

Nej for de ryger med storskrald.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:19

Kim Vinberg:
Så vil du tjene penge på at andre mennesker stjæler, ved at "sælge" den stjålne vogn tilbage til butikken

haha kunne da være genialt, men nej tror ikke det er helt lovligt ! :)...

Der er jo en grund til det koster enten en 10´er eller en 20´er at låne en vogn... det mindsker jo chancen for at vognen bliver taget væk fra området...

Læste en artikel , om et supermarkede der bruger 4000-5000 kr om måneden på medarbejdere som skal ud og lede efter vogne, fordi folk "låner" dem med hjem! :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:21

CheapArt.dk:

nej kender ikke omfanget, men har da set mange vogne hist og pist.

Havede faktisk tænkt på at hvis der sad penge i vognen , skulle de gå til et velgørende formål.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:23
Lasse Smith:
Så skal han jo bare bede om lov fra hovedkontoret at få stænger på vognene, så de ikke kan køres ud af butikken.
...og så er jeg da ikke kunde dér mere... med en 2-årig datter rendende ved siden af eller siddende i vognen og 4 tunge indkøbsposer, der skal ud til bilen uden en indkøbsvogn Skype-BigSmile
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)