Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide? afhentning af indkøbsvogne.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan... dejlig ferie ;)..... butikkerne er meget intresseret i at få hentet deres vogne rundt omkring, dog  er jeg slet ikke kommet ind på pris endnu, da jeg først lige skulle se om der ville være et marked for det....

jeg har ligenu fået 36interesserede butikker, jeg har kørt "ruten" og den passer med 5 timers kørsel... så kan sagtens bruge flere...

Men bliver nød til at komme med priser...

Har i nogle forslag??...

Dagspriser?
Uge?
Måned???...

Er helt lost...

på forhånd tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:23

Altså, jeg har fandme brugt mange timer på at tøffe rundt i byen og lede efter vogne. Det kan godt tage 2-3 timer om ugen hvis vejret er godt så folk bare går hjem med varerne. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:25

Jeg tror du skal lave det provisionslønnet, så du bliver betalt pr vogn du henter hjem til den pågældende forretning, men hvad prisen skal være kan jeg ikke helt vurdere. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 10:26

Ah ok, du arbejder selv med at samle vogne???... eller arbejder/de du i butik?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 10:27

Nej nemlig, det er svært det med prisen hehe

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:33

Altså jeg arbejdede i butikkerne, typisk har de jo en portner til at gøre det - og det var så mig. 

Men jeg tror jeg kunne samle mellem 5-10 vogne på 3 timer ca.

Problemet er at de har aftaler med forskellige ejendomme som så samler vognene, og derfor kan man hurtigt tage en del - omvendt tager det MEGET lang tid hvis man skal køre rundt og lede efter vognene. 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 10:36

Jeg har kommet med forslag om hvor jeg skal lede efter vogne for butikkerne. og det er de helt med på, har kørt ruten/gaderne rundt 3 gange.. og tiden skræmmer mig ikke da det sagtens kan fungere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:39

Det altså ikke for at spamme tråden, men..

Tror du skal opsætte din rute, ringe rundt til boligforeningerne der ligger ved ruten, og aftale de samler indkøbsvognene sammen også afhenter du dem, det er de garanteret med på - hvis ikke allerede de gør det i forvejen. Så skal du have fat i Netto, Lidl, Fakta, Superbest, Jysk osv. som ikke selv har portnere til at gøre arbejdet, aftale en pris pr. vogn, måske 50,-

Det vigtigste er bare at det er de forretninger som ikke er store nok til selv at varetage opgaven, samt at du får aftaler med boligforeninger, hvis du ikke har de aftaler kan det tage virkelig lang tid at gå rundt mellem +10 boligblokke og finde vogne som er gemt virkelig random steder.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 10:50

det er helt ok du skriver :)

det med aftaler med boligforeninger kan jeg godt følge dig i ....

jeg skal ikke mellem en masse blokker, ind i gårde og lign :)

jeg skal kun tage vogne jeg ser fra bilen....

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:59

Så kan jeg bedre se forretningen i det :) 

Hvis du satser virkelig stort så kontakt nogle af de store boligforeninger, dvs. AL2bolig og lign. hvis du kan få en aftale med selve foreningen, og de så videregiver information om det til alle viceværter m.v. så får du det lettere, men samtidig kan du tage alle indkøbsvogne, selv dem du ikke er ansat til at hente. 

Hvis du eksempelvis får 5 vogne fra Jysk, og kører ned til Jysk og afleverer dem, så kunne jeg godt forestille mig de var klar på at lave en løbende aftale med dig - så ved de hvad du står for/kan. Plus du ikke behøver kører hele århus rundt, men bare kan stoppe ved de afdelinger du har aftaler med, i sidste ende lander vognene ALTID hos boligforeningerne - eller ihvertfald 95% af vognene. 

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)