Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Som sagt er det fuldt ud OK , med mig tit forstår jeg dig ikke hvad du skriver da meget af det er hemmeligt og sikkert andre forstår dig ikke .

Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder.

Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn.

Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma.

Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det?

De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt.

Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt.

Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32 | Låst

Allan I:

Mikael christiansen:
Som sagt er det fuldt ud OK , med mig tit forstår jeg dig ikke hvad du skriver da meget af det er hemmeligt og sikkert andre forstår dig ikke .

Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder.

Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn.

Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma.

Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det?

De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt.

Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt.

Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.

jeg kan læse du har misforstået mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35 | Låst

MVM:

Mikael christiansen:

jeg forstod ham ikke da det var hemmeligt og sagde OK , men nu skrev han jo masser af tal så lyder godt men jeg fik ingen viden da det var hemmeligt  hvad vi debattere

Michael - dette er årsagen til, at jeg synes kommunikation med dig er vanskelig. Jeg har i detaljer, gentagne gange redegjort hvorfor selskabsnavn og mit navn ikke anvendes, men du forstår det fortsat ikke, og det er netop baggrunden for at jeg aldrig vil introducere dig i mit team.

Ydermere kan det da være rygende ligegyldigt hvad 100 fremmede mennesker måtte mene om et koncept de ikke kender og ikke gider sætte sig ind i. Hvordan kan det på nogen måde være vigtigt for dig, håber da ikke du lader fremmede mennesker uden aktuel indsigt styre dine beslutninger i andre anliggender?!

Jeg kan tage fejl, men jeg tror slet ikke NWM er noget for dig, der er nogle fundamentale personegenskaber og færdigheder der skal være til stede, og dit naturlige udgangspunkt er at jeg nok lyver, svindler osv., og retorisk vil du have meget store udfordringer i at blive en forbilledlig sponsor og teamleder.

Positiv attitude, entusiasme, people skills og en troværdig retorik er vigtige i denne forretningsform - jeg kan som sagt ikke tilbyde dig at coache dig til succes. Har faktisk hverken tiden eller lysten, så lad det nu ligge istedet for at fortsætte med hemmeligheds-svadaen og påstanden om at NWM ødelægges worldwide af, at jeg ikke vil sende dig mit signuplink!

MVM

Hej allan det er dette her

det er ok når det er viden

men når der skrives tal altså penge om en virksomhed og ikke ved hvad det er og da det hele er hemmeligt er det forvirrende

jeg prøver igen forklare bedre de poster hvilken virksomhed , vis du skriver om en ting virksomhed du tjener penge på og skriver det giver så høj indtægt på en måde med forklare ikke det hele for selv inden for MLM er derl forskel på produkter hvordan de sælges og hvad der giver succes inden for selv MLM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

HVORFOR?

Hvorfor skal en debat smadres gang på gang på gang på gang?

Man kan godt få en pause fra Amino grundet personfnidder, men det er åbenbart helt ok med vandalisme.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

HVORFOR?

Man kan godt få en pause fra Amino grundet personfnidder, men det er åbenbart helt ok med vandalisme.

@Entrepreneur - Jan, der er et par stykker der misforstår hinanden, og jeg tror ikke at de er ude på at vandalisere.

Hvis din puls er for høj, så lad være med at deltage i debatten, eller anmeld det via "Mere" knappen, som jeg tidligere har nævnt, i stedet for at råbe og skrige her.

Lad venligst være med at flippe ud i debatten, tak.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:07 | Låst

Entrepreneur - Jan:

HVORFOR?

Fatter jeg skam heller ikke hvorfor nogle skal  bruge disse ord  og nogle  gange skal blive personlig og bruge alle mulig ord der ikke giver viden videre .

Der er vist nok i denne her tråd ,husk hold en gode tone altid

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:12 | Låst

Børnesangen med "hjulene på bussen drejer RUNDT RUNDT RUNDT" passer perfekt til denne tråd... Den køre i cirkler, og der sker intet nyt...

Det ville iøvrigt hjælpe en del, hvis folk læste de besvarelser, som der kom, fremfor at læse det, som de troede eller håbede der stod... Selvom MLM ik er den mest vellidte afdeling herinde, så behøver "almindelige" Aminoer vel ik, at trække niveauet latterligt langt ned.
Vi er efterhånden niveauet over, at min far er stærkere end din far!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 00:22 | Låst

Jan gamle dreng.....you are loosing it Stick out tongue

Hvad er din undskyldning for at sidde ved klaveret hele aftenen?

MVM

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu stopper, og låser jeg denne tråd.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)