Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder. Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn. Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma. Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det? De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt. Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt. Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.
|
Allan I:Mikael christiansen:Som sagt er det fuldt ud OK , med mig tit forstår jeg dig ikke hvad du skriver da meget af det er hemmeligt og sikkert andre forstår dig ikke .Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder.
Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn.
Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma.
Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det?
De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt.
Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt.
Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.
jeg kan læse du har misforstået mig
Bliv gratis medlem