Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår I mit produkt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:07

Har hurtig taget et kig på siden. Må indrømme at jeg lige skulle tænke et par gange, før jeg vidste hvad siden drejede sig om.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 12:07

Ja, jeg forstår godt, men nej, jeg tror ikke på at der er et egentlig marked til en sådan ydelse :/

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror, at de fleste ikke ønsker en fremmed i deres hjem - for at vente på en anden fremmed.

Desuden er priserne så hampre, at man med fordel kan tage en halv fridag og selv vente hjemme. Skulle jeg betale 625,- for en halv dags ventetid for dine folk, så skal jeg tjene det dobbelte før skat. Altså skal jeg have en timeløn et godt stykke over 300,- i timen, for at det kan betale sig at få dig til at vente for mig.

De fleste af os har idasg mulighed for at arbejde hjemme - og dem, der ikke har er typisk ansatte i detail/lager/transport etc, som alligevel ikke har råd til jeres ydelser.

Markedet findes måske, men det er nok meget beskedent, specielt i forhold til jeres priser.

Men held og lykke med det! 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:16

Ja en house sitter :)

Jeg fik den ikke helt med det samme, skulle læse lidt mere før den fes ind :)

Men sjov ide, det er det da.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:18

Jeg forstår produktet. Hvorvidt, der er et marked for det, er svært at spå om: Der viste sig også at være et marked for hundeluftere i Danmark, men jeg ved ikke rigtig med en House Sitter. Hvor en hund skal luftes hver dag, så er det jo trods alt forholdsvis sjældent, at man skal være hjemme for lige at lukke en håndværker ind eller lignende. Og vælger man så ikke typisk at klare det selv de få gange, det er relevant?

Bortset fra det: Hvis du/I skal give det et forsøg, så synes jeg, at jeres hjemmeside kan være meget mere spændende. I mine øjne er det et kedeligt design og uinspirerende tekst!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:21

Hej Kristoffer,

Jeg synes det gav helt mening hvad for en service i udbyder, så din forside fanger udemærket iforhold til dette.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 12:21

Forstår godt jeres produkt.

Dog mener jeg jeres priser er for høje - til de priser kan jeg jo lige så godt selv tage fri fra arbejde. Husk også lige at priser rettet mod private skal være inkl. moms.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:47

Du skal have en meget bedre tekst!

Så findes der iøvrigt også mange flotte skabeloner/Templates/themes både gratis og billige som du kunne have valgt der ville egne sig meget bedre.

Det er simpelthen en nødvendighed at du får din ydelse til at fremstå som noget som mennesker der har andet og bedre at bruge deres flextid/feriefridage etc. til med største naturlighed bestiller på i stedet for at gøre noget så low-class som at vente......

Selve grundkonceptet findes skam allerede.

Her er tanken bare tænkt videre. Hvad kunne være fedt at få ordnet samtidigt?  

Der er house-sittere som køber ind inden de kommer. Der er house-sittere som anretter  en dejlig omgang Sushi og dækker et flot bord og så sender de selvfølgelig lige et billede til kunden. "Måske servietterne istedet skulle være de blå som du finder i kommodeskuffen på 1.ste sal."  svarer kunden måske tilbage på en sms.

Så kan de lige invitere kollegaerne eller vennerne forbi en lille fyraftens snack.

Der er housesittere som lige tømmer akvariet og fjerner algerne. Der er house-sittere som lige vasker vasketøjet. Der er housesittere som......

Hvad jeg ikke har hørt om, - er housesittere som for en fed betaling sætter sig på deres fede numse i kundens fede stol, - og venter!

Og nej - for nu at svare på dit spørgsmål - jeg forstår ikke hvordan du forventer at kunne sælge din ydelse med den hjemmeside.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 12:50

til Per Thomsens inlægs forlængelse - til og udskrive faktura til dig må dine levrandøre må være selvstændige 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)