Hej Afilliate Websitet Slankmave er tilsalg for hojste bud sitet er ca 1 md gammelt og har i den maned allerede haft ca 600 besogende Kom med et bud
|
Hvor kommer besøgende fra?
Hej Afilliate Websitet Slankmave er tilsalg for hojste bud sitet er ca 1 md gammelt og har i den maned allerede haft ca 600 besogende Kom med et bud
|
Du må lige oppe dig lidt, og give os lidt mere information end de 600 besøgende. Siden er jo halv færdig. Hvorfor sælger du den? |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
ja i har ret lidt mere info sitet har endnu ikke tjent det store ca 150 kr og ja sitet er endnu ikke fardigt jeg har ikke haft tid til det sitet er ej heller blevet tilmeldt linkkataloger sa hvis nogen har tid til at lave sitet fardigt samt tilmelde det til diverse kataloger vil det pa sigt kunne tjene gode penge.
|
Hej Lucca Den er lavet i Wordpress Ja en kvinde kan let bruge sitet ogsa at hajpe hende lobende mod en mindre betaling Der er lige nu budt 1000 kr Jeg giver gerne 1 ars hosting incl i prisen
|
Ja kan nok godt lære hende wordpress, gider bare næsten ikke smide for mange penge OG tid i det nu jeg selv er under uddannelse til programmør ;) Jeg følger lige med giv gerne dit sidste bud på flamingotrippet@gmail.com så vil jeg overveje det ;) |
Er der nogle der ved hvordan er reglerne med en Afilliate Websitet der reklamer/sælger kosttilskud, skal man være tilmeldt af fødevaresstyrelsen? |