Hej Aminoer. Så står jeg her med en teenage søn, som ikke mener han får nok lommepenge. Har derfor opfordret ham til at finde sig et job. I den forbindelse, har vi tænkt på den mulighed at han og hans kammerat, starter som "trappevaskere" i ejendommene her i området. Begyndende i vores egen ejerforening. Behovet er der, da der ofte er klager over, at folk ikke vasker deres trappe ofte nok. Mit spørgsmål er derfor, må de godt iklæde sig et sejt rengøringsoutfit, udstyre sig med kost og spand og så kontakte naboerne (mundtligt eller skriftligt) og tilbyde dem ugentlig/månedlig trappevask for et fast beløb? Kan lige se det for mig....om 2-3 år ender de med at have flere ansatte, og så har vi endnu et par unge iværksættere. Har forsøgt at læse om emnet på nettet, men kan ikke finde så meget om netop dette. Håber der sidder én blandt jer Aminoer, der kan hjælpe.
De bedste hilsner fra Nanna |
Du skal undersøge det om dørsalgsloven - ellers kan de dele flyers ud - det må de ihvertfald godt :)
Mht til drift af virksomheden, skal det når han er under 18 år - igennem statsforvaltningen, hvor hans forældre så står til ansvar for hans virksomhed :)
Ellers skulle det være ret lige til :)